Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، بازیگر جنسی معروف ایتالیایی در زمان رابطه جنسی با یکی از طرفدارانش فوت شد.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مترو، وی در 63 سالگی ادعا کرده بود که با شش هزار زن همخوابگی داشته است.

 

او کار خود را در سن 17 سالگی آغاز کرد.

 

زانفانتی وقتی که داشت با یک گردشگر 23 ساله از شرق اروپا عملیات جنسی انجام می داد، درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دچار حمله قلبی شد، دخترک اورژانس را خبر کرد اما پزشکان نتوانستند جان او را نجات دهند.

 

دوستانش گفتند که آرزوی همیشگی او این بود که در این راه بمیرد.

 

برخلاف آنچه دوستان این بازیگر گفته اند معمولا چنین آرزویی برای کارهای خیر و بزرگ است نه در کارهای غیراخلاقی.

 

صنعت پورن مخاطرات بزرگی برای کسانی دارد که آن را به عنوان شغل برای خود برگزیده اند، بویژه زنان شاغل در این صنعت کثیف.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسپوتنیک اسپوتنیک بازیگر اروپا فیلم ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرکس چشم خود را از نگاه حرام نگه دارد به قلبش ایمنی داده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر علوی تهرانی کارشناس دینی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امیر به سخنرانی پرداخته و درباره انسان از نگاه قرآن، گفت: یکی از صفات زشت برای انسان از نگاه قرآن، ضعف انسان است که در سوره نساء آیه ۲۸ مطرح شده است.

وی با بیان اینکه «خُلِقَ الْإِنْسَانُ ضَعِیفًا» عنوان کرد: این آیه به قرینه سیاق که در ضمن بیان احکام و دستورات الهی پیرامون ازدواج هست، ما را به این نتیجه می‌رساند که این ضعف در قوه شهویه است و در نقطه افراط آن یعنی هرزگی است.

این کارشناس دینی با بیان اینکه قوه شهویه مصادیقی دارد، اظهار کرد: مهم‌ترین آنها یکی شکم و قوای جنسی است. رسول خدا فرموند کسی‌که از شر شکم و از شر امر جنسی و از شر زبان محفوظ بماند، از همه بدی‌ها محفوظ است. از این جهت مهم هستند که منشأ ورود به تمام بدی‌ها هستند. رسول خدا فرموند: دو مورد از مهمترین عواملی که افراد امت من را به جهنم می‌برند، شکم و قوای جنسی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی تهرانی ادامه داد: امام باقر (ع) می‌فرمایند؛ برترین بندگی خدا، میانه‌روی در شکم و قوای جنسی است. امیرمومنان امام علی (ع) فرمودند برترین بندگی، نگه داشتن قوه شهویه در نقطه اعتدال (عفت) است. امام صادق (ع) فرمودند؛ جز این نیست که شیعیان من کسانی هستند که خواسته شکم و خواسته جنسی را در حد عفت اداره کنند.

وی با بیان اینکه فعلیت خواسته‌های جنسی در انسان بواسطه نگاه است. ابراز کرد: نگاه، مهم‌ترین عامل است چون نگاه در اختیار فرد است. نگاه ناپاک اولین گام برای ورود به پاسخ‌دهی بی‌حد و مرز حدود الهی و مجوزات عقلی در مسائل جنسی است. یحیی بن زکریا فرمود؛ مرگ نزد من بهتر از نگاه غیرضروری است. امیرمومنان امام علی (ع) می‌فرمایند؛ کوری چشم بهتر از چشم‌چرانی است و باز فرمودند؛ به آن چیزی که جایز نیست خیره خیره نگاه نکن. کسی‌که چشمش را بسته باشد ورود به روابط نامشروع پیدا نمی‌کند.

این کارشناس دینی درباره برکت کنترل نگاه، عنوان کرد: امیرمومنان امام علی (ع) فرمودند؛ کسی‌که چشم خود را از نگاه غیرضروری نگه دارد به قلبش ایمنی داده است. پیامبر فرمودند؛ چشمی که کنترل داشته باشد عجایب را می‌بیند. امام صادق (ع) فرمودند؛ کسی‌که چشمش را به حرام ببندد، قلبش را برای مشاهده خدا باز کرده است.

این استاد اخلاق با طرح یک سوال مبنی بر اینکه چشم باید چه‌کار کند که کارش را درست انجام بدهد؛ اظهار کرد: جواب، شکر است. با این توضیح که قرآن از کم بودن تعداد بنده شکور گله کرده است. وَ قَلِیلٌ مِنْ عِبَادِیَ الشَّکُورُ. شکر، گاهی نسبت به صاحب نعمت است که همان الحمدلله رب العالمین است. گاهی در رابطه با خود نعمت است که نعمت‌های الهی را در مسیری که خدا قرار داده است مصرف کنیم. شکر نعمت چشم بکار بردن آن برای هدف از خلقت آن است.

وی با بیان اینکه خداوند چشم را برای چه خلق کرده است؛ گفت: امیرمومنان امام علی (ع) فرمودند؛ هر قطره اشکی که از چشم انسان از خوف خدا سرازیر شود، دریایی از آتش شعله‌ور را خاموش می‌کند. رسول اکرم فرمودند؛ کسی‌که بخاطر پشیمانی از گناه به گونه‌ای گریه کند که محاسنش از اشک خیس شود، خدا صورت او را بر آتش حرام می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی تهرانی افزود: امام رضا (ع) فرمودند؛ هر کسی‌که برای عموی من امام حسن مجتبی گریه کند، روزی که چشم‌ها گریان هستند، چشمش گریان نخواهد بود و کسی‌که آن حضرت را در بقیع زیارت کند، قدم‌هایش روی پل صراط نمی‌لرزد. پیامبر فرمودند؛ نگاه مؤمن به چهره برادر مومنش از روی محبت عبادت است.امیرمومنان امام علی (ع) فرمودند؛ ثواب دیدار از برادران دینی مانند حج مقبول حاجیان است. رسول خدا فرمودند؛ نظر فرزند به صورت پدر و مادر از روی محبت عبادت است.

کد خبر 6062752

دیگر خبرها

  • تجاوز به زنان، جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه
  • انتقاد تند گوندوگان از خودش!
  • تعابیر عجیب حدادعادل در تعریف از نوه‌هایش
  • کلاهبرداری مدعی تجاوز جنسی به صهیونیست‌ها در هفت اکتبر
  • مسعود فراستی: یک نقد مثبت برای کیارستمی دارم که از آن پشیمانم (فیلم)
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • نظربازی و چشم چرانی بنیان خانواده را به باد می‌دهد
  • ببینید | بررسی ۷۵ سال خشونت جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطینی!
  • هرکس چشم خود را از نگاه حرام نگه دارد به قلبش ایمنی داده است
  • این روزها غزه بدترین جای جهان برای «زن بودن» است