Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاغذلو بعد از ظهر دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت احداث پروژه های قطار شهری تهران ورامین و بازدید میدانی از روند اجرای این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین وظیفه مسئولان، توسعه خدمات و اجرای پروژه های عمرانی است ودر این راستا توسعه حمل و نقل ریلی در ورامین باید با حفظ جان شهروندان توام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاغذلو افزود : با وجود آن که دولت اعتبار بسیار مناسبی برای اجرا و تکمیل پل روگذر امام رضا(ع) و زیر گذر ۱۵ خرداد انجام داده ولی این پروژه ها با مشکلاتی برای تردد عابران پیاده همراه است که باید هر چه سریعتر این مشکلات برطرف شود.

وی بیان داشت: با اجرای خط ۳ و ۴ قطار شهری ، در زیرگذر باغ صالح و موسی آباد مشکلاتی برای تردد خودروها و عابران پیاده به وجود آمده که لازم این مشکل که جان مردم را با خطر مواجه کرده برطرف شود.

سرپرست فرمانداری ورامین با بیان اینکه همراهی و همکاری متقابل شرکت راه آهن و شهرداری ورامین می تواند بخشی از مشکلات موجود در مسیر قطار سراسری تهران – مشهد و قطار شهری تهران – ورامین – گرمسار را برطرف کند اظهار داشت: توسعه شبکه ریلی در حومه یکی از بهرتین روش‌ها در گسترش سیستم حمل و نقل عمومی بین کلانشهر و محیط پیرامونی است که در تمامی دنیا تجربه شده است، این سیستم علاوه بر ارزان قیمت بودن دارای امنیت و ایمنی بالایی بوده و برای تمامی افراد خانواده خصوصا بانوان قابل استفاده است.

کد خبر 4418011

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ورامین قطار شهری بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس ماه محرم گرگان مشهد شیراز حمله تروریستی اهواز شهرکرد رژه نیروهای مسلح عاشورا دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور فعال داریم.

وی عنوان کرد: ریل‌های موجود در کشور، ۱۵ هزار کیلومتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته احداث ۴۷۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور برنامه‌ریزی‌شده بود که از این میزان حدود ۲۴۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: امسال هم برنامه این است که بالای ۲۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور تکمیل و بهره‌برداری شود.

خادمی، ادامه داد: متوسط ساخت ریل در کشور نزدیک ۱۹۰ کیلومتر در سال است، اگر منابع مالی در اختیار قرار گیرد، امیدواریم بتوانیم سالانه ۵۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ریلی در نظر گرفته شده، اما این میزان کفاف کار را نمی‌دهد، افزود: بااین‌وجود برنامه ما این است که ۲۴۰ کیلومتر ریل را امسال تحویل بدهیم.

کد خبر 6099634

دیگر خبرها

  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم