Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران سبزوار گفت: 50 میلیارد ریال این مبلغ از محل دهیاری ها برای تک مزارها و 12 میلیارد آن از منابع استانی اختصاص یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین معصومی افزود: از مجموع 90 گلزار شهدای شهرستان سبزوار تاکنون 24 مورد ساماندهی و بازسازی شده و 66 گلزار نیاز به بازسازی دارد که با همکاری بخشداری ها، دهیاری ها و بنیاد شهید انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در شهرستان سبزوار 530 فرزند شهید و ایثارگر با مدارک کمتر از دیپلم تا کارشناسی ارشد جویای کار هستند که در نیمه نخست امسال برای 17 نفر آنها با پرداخت 3 میلیارد و 400 میلیون ریال اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار ویژه سبزوار نیز در این نشست با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و رشادت ایثارگران است گفت: تکریم خانوداه شهدا و جانبازان وظیفه مهم مسئولان و کارگزاران نظام است.

احمد برادران با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به بلوغ و کمال رسیده و انقلاب به اهداف خود دست یافته است.

324 هزار نفر در خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند.

خراسان رضوی 17 هزار و 139 شهید، 48 هزار و 671 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان رضوی سبزوار بازسازی گلزار شهدا بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از ۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از 50 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ 55 هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد.

این رزمایش با حضور فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد و مسئولان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر شهر شیراز انجام شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های جانبازان عزیز گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شهر شیراز انجام شد توانستیم با تشکیل چندین گروه متشکل از فرماندهان و مسئولان تیپ و نمایندگان بنیاد شهید با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر والا مقام تیپ 55 هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت این عزیزان و خانواده آنان تجلیل کنیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه جانبازان و شهدا باشیم و از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند شویم تا بدین وسیله رضایت خداوند، معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب رابه دست آوریم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم