Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم یوونتوس و یانگ بویز در گروه H لیگ قهرمانان اروپا برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

طرفداری- در هفته دوم لیگ قهرمانان، تیم های یوونتوس و یانگ بویز در ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به این بازی:

تاریخ زمان مکان داور سه شنبه، دهم مهر 1397 20:25 به وقت تهران استادیوم آلیانتس، تورین سرگی کارسایف (روسیه)

بررسی وضعیت دو تیم

یوونتوس این روزها در فرم بسیار مطلوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان الگری با شکست دادن ناپولی، رقیب سرسخت چندسال اخیر خود ثابت کردند که امتیاز گرفتن از این تیم کار آسانی نیست. یوونتوس در هشت دیدار این فصل خود، حتی یک امتیاز نیز به حریفان خود نداده و با اقتدار در صدر جدول سری آست. در لیگ قهرمانان نیز بیانکونری ده نفره توانست در خانه والنسیا پیروز شود و در صورت پیروزی برابر یانگ بویز، بانوی پیر اروپا می تواند گام مهمی برای صعود به مرحله حذفی رقابت ها بردارد. با این وجود، یوونتوس در خط حمله کمی به مشکل خورده است. با غیبت رونالدو و داگلاس کاستا، اخباری از غیبت دیبالا به دلیل مصدومیت به گوش می رسد و گزینه های خط حمله بیانکونری محدود شده اند. اگرچه با وجود کوادرادو، مانژوکیچ، برناردسکی و حتی مویزه کین، نباید بهانه ای برای کمبود مهره برابر یانگ بویز وجود داشته باشد.

 از سوی دیگر یانگ بویز نیز در لیگ سوئیس کاملا بی رقیب است و آن ها نیز همانند یوونتوس در لیگ داخلی، یک امتیاز نیز به حریفان نداده اند اما شکست سنگین خانگی برابر منچستریونایتد در لیگ قهرمانان، مطابق انتظار شانس این تیم برای صعود از مرحله گروهی را بسیار اندک کرده است. یانگ بویز با هدف شگفتی سازی و زنده نگه داشتن امید به تورین سفر می کنند اما در برابر تیم آماده الگری، کار سخت به نظر می رسد.

ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس

یانگ بویز (2-4-4): فن بالموس| ام بابو، فون برگن، کامارا، بنیتو| فاسناخت، سانوگو، آبیشر، میرالم سلیمانی| آساله، هواراو

غایبان دو تیم

یوونتوس: دی شیلیو، خدیرا، داگلاس کاستا (مصدوم) کریستیانو رونالدو (محروم) دیبالا (مصدوم احتمالی) اسپیناتزولا (عدم حضور در لیست)

یانگ بویز: تکسیرا، لوتومبا، ووتریخ، جبرئیل سو (مصدوم)

بهترین بازیکنان دو تیم از نگاه آمار تیم بهترین نمره بهترین گلزن بهترین پاسور گل یوونتوس وویچک شزنی (8.65) میرالم پیانیچ (2) - یانگ بویز گیاومه هواراو (6.74) - - نکات آماری

یوونتوس در پنج بازی از شش بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان، حداقل دو گل به حریفان زده است

یوونتوس در ده دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان، در نه بازی شکست نخورده است.

پیش بینی هو اسکورد یوونتوس 3-0 یانگ بویز

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، تاکید کرد در این مقطع از فصل فقط روی بولونیا تمرکز کرده است.

انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری

بولونیا در آستانه یک اتفاق تاریخی است. آنها فاصله زیادی تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارند. پس از تساوی ۰-۰ تورینو و بولونیا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

یوونتوس؟ فعلا هیچ علاقه ای به این موضوع ندارم. فقط روی بولونیا و به پایان رساندن فصل تمرکز کرده ام. سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در دسترس است و تمرکز من روی این موضوع است. آینده برای من همین چند هفته باقیمانده تا پایان فصل است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند