Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:45:01 GMT

ایوانکوویچ: فردا حضور ضعیف‌تری خواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۰۲۹۷

ایوانکوویچ: فردا حضور ضعیف‌تری خواهیم داشت

مربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری پیش از جدال با السد قطر به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، با محرومیت برانکو، زلاتکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از جدال با السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور یافت و به توضیح در خصوص آخرین وضعیت تیمش پرداخت.


زلاتکو ایوانکوویچ در خصوص این بازی صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: همانطور که می‌دانید فردا فینال لیگ قهرمانان آسیا در غرب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با السد دو دیدار را پیش از این برگزار کردیم و نتایج جالبی رقم خورد و اکنون بار دیگر برابر هم قرار گرفته‌ایم.


وی ادامه داد: ما هم مثل تیم هایی که در تورنمنت هایی بلند مدت قرار می گیرند مشکلاتی داریم. ما بازیکنان مصدوم و محرومی داریم و به همین دلیل فردا حضورمان ضعیف‌تر خواهد بود.

 

ادامه دارد...

زلاتکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زلاتکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: تا صبح روز جمعه روند کاهشی دمای هوا ادامه دارد. 

لطفی افزود: با توجه به الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی انتظار داریم که تا پنج شنبه شب با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار، گاهی وزش باد شدید، رگبار و رعد برق در مناطق مستعد، بارش تگرگ و برخورد صاعقه و همچنین در ارتفاعات تشکیل مه را داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به حجم بارش‌ها و ماهیت رگباری آنها وقوع روان‌آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص در نیمه جنوبی، و شمال شرق استان در ابن مدت دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه در خصوص بارش‌ها هشدار سطح نارنجی دیروز صادر شده است افزود: پرهیز از سفر‌های غیر ضرور، خودداری از تردد در جاده‌های مواصلاتی استان‌های همجوار از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد و همین طور خود داری از اسکان و جابه جایی و چرایی دام و حاشیه رودخانه‌های فصلی ورعایت  سرعت مطمئنه با توجه به کاهش دید به ویژه در جاده های کوهستانی از جمله توصیه های هواشناسی است. 

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • روند افزایش دما ادامه دار است
  • پادنای علیا رکوردار باران بهاری در استان اصفهان
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • سند برش اقتصاد فرهنگی قزوین در سفر رییس جمهور رونمایی می‌شود
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد