Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از تاکسی داران یاسوج امروز در میدان شهدای این شهر اعتصاب کردند و از کم بودن کرایه شان گلایه مند بودند که چرا با وجود افزایش قیمت در همه اجناس و کالا ها هنوز کرایه تاکسی افزیش نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، این تاکسی داران که اکثرا بر روی مسیرهای مادوان، بلهزار و گوشه کار می کنند امروز همه در میدان شهدای نیروی انتظامی جمع شدند و مسافران نیز در این میدان سرگردان بودند و هیچ تاکسی نیز مسافر سوار نمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از افرادی که گویا از نمایندگان تاکسی رانی بود با تماس با چند اتوبوس آنها را به فلکه ساعت آورد که مسافران را جا به جا کنند و ماموران امنیتی نیز از تاکسی داران می خواستند که  برای گلایه های خود به تاکسی رانی مراجعه کنند و در این مکان ترافیک ایجاد نکنند.

 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج در گفت و گو با صبح زاگرس گفت:  روند افزایش کرایه همیشه به این شکل بوده است که  ما پیشنهاد را به شورای شهر می فرستیم و در آن جا تصویب می شود و سپس به فرمانداری ارسال خواهد شد و ما نیز اجرا می کنیم اما کرایه در سالجاری یک بار افزایش پیدا کرده است امکان افزایش مجدد تا سال بعد وجود ندارد.

 

خلقی پور عنوان کرد: هیچگونه افزایش کرایه در سالجاری نداریم، پایان سال نیز کرایه قانونی را می فرستیم که ببینیم با آن موافقت می شود یا خیر، اگر قرار است هر وقت راننده ها اعتراض کنند ما کرایه را افزایش دهیم که نمی شود، به مردم فشار می آید مردم نیز گاهی از زیاد بودن کرایه گلایه مند هستند اگر در جامعه تورمی وجود دارد قرار نیست که بخش حمل و نقل نیز این تورم را برای مردم بیشتر کند.

 

وی عنوان کرد: آمادگی و توانایی این را نیز داریم که هر خطی که بخواهند به قانون عمل نکنند از اتوبوس استفاده کنیم، بنابراین هیچگونه افزایش کرایه وجود ندارد بر روی برخی خطوط ارتباطی اتوبوس گذاشته ایم هر خطی هم که بخواهد به مردم فشار وارد کند ما اتوبوس جایگزین می کنیم، امادگی این کار را داریم و از مردم نیز می خواهیم همکاری لازم را داشته باشند.

                      انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سد مهم کشور پُر شد؛ مردم مراقبت کنند

مدیرعامل سازمان آب وبرق خوزستان با اشاره به پرشدن ۸۱ درصدی مخازن سد‌های خوزستان در پی بارندگی‌های اخیر گفت: ۱۰۰ درصد مخزن سد دز پر شد.

به گزارش ایرنا، عباس صدریان‌فر بیان کرد: شاهد ۲ موج قوی بارشی در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت‌ماه در خوزستان بودیم که حوضه‌های آبریز منتهی به استان خوزستان را تحت تاثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه سامانه‌های بارشی از ۱۰ روز گذشته مورد رصد کارشناسان سازمان آب وبرق خوزستان قرار گرفت، افزود: بررسی سامانه‌های بارشی به دلیل نوسانات زیاد دشوار بود که با مدیریت خوب و ایجاد ظرفیت در سد توانستیم سیلاب اخیر را به درستی مدیریت کنیم.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، نقطه بحرانی بارندگی اخیر را سد دز دانست و گفت: ورودی سد دز حدود ۲هزار متر مکعب بر ثانیه بود لذا خروجی سد را از روز‌های قبل به حدود ۵۰۰ مترمکعب بر ثانیه رساندیم تا بتوانیم ظرفیتی حدود ۶۵ میلیون مترمکعب ایجاد کنیم.

صدریان‌فر تصریح کرد: اگر خروجی سد افزایش نمی‌یافت مجبور بودیم آب ورودی به سد دز را خارج کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با این ظرفیت توانستیم از سیل پایین دست جلوگیری کنیم، افزود: همزمان با این بارش، در پایین‌دست سد دز، حوضه‌های میانی از جمله سیلاب‌ها، مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دبی حدود ۹۰۰ متر مکعب بر ثانیه تولید کردند که اگر مقاومت ما برای خروجی سد نبود همپوشانی این ۲ خروجی می‌توانست برای مردم مشکلاتی ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: وضعیت مدیریت شده و حوضه‌های پایین‌دست در حال فروکش کردن هستند و احتمال دارد خروجی سد دز را در ساعت‌های آتی بیشتر کنیم.

وی از مردم تقاضا کرد در پایین‌دست مراقبت کنند و فرمانداران مربوطه نیز اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

۸۱ درصد مخازن سد‌های خوزستان پر شد

صدریان‌فر درخصوص آبگیری انجام شده نیز گفت: حدود ۸۱ درصد مخازن سد‌های خوزستان آبگیری شده است؛ میزان آبگیری سد کارون به ۹۱ درصد و سد دز به ۱۰۰ درصد رسیده است.

بارش بیش از ۱۷۵ میلیمتر باران طی روز‌های پنجشنبه و جمعه باعث آبگرفتگی معابر و وارد آمدن خسارت به زیرساخت‌های عمرانی و کشاورزی شهرستان دزفول شد.

دیگر خبرها

  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • یک سد مهم کشور پُر شد؛ مردم مراقبت کنند
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • گره اندر گره
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است