Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - زلاتکو ایوانکوویچ مربی تیم پرسپولیس گفت: فردا بازی فینال غرب آسیا بین ما و السد برگزار می‌شود و بازیکنان ما برای این دیدار کاملا آماده هستند.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از تسنیم، زلاتکو ایوانکوویچ که با توجه به محرومیت برانکو به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با السد به جای سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی تیمش با السد حضور یافته بود، گفت: فردا بازی فینال غرب آسیا بین ما و السد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو در یک گروه قرار داشتیم و برای سومین بار با هم بازی می‌کنیم.

وی افزود: در دو رویارویی که با السد داشتیم نتایج جالبی رقم خورد اما در ادامه، بازی‌ها طوری پیش رفت که ما دوباره با هم روبه‌رو خواهیم شد. ما هم مثل تیم‌هایی که در تورنمنت‌های بلند مدت قرار می‌گیرند مشکلاتی داریم. بازیکنان مصدوم و محرومی داریم که باعث خواهد شد فردا حضوری ضعیف‌تر در زمین داشته باشیم. منظورم این است که بازیکنان ما با مشکل مصدومیت و محرومیت مواجه شده‌اند اما با همین نفراتی که در اختیار داریم مجبور به بازی هستیم. به اینجا آمده‌ایم تا نتیجه‌ای بگیریم که در بازی برگشت با نتیجه لازم حضورمان را در فینال قطعی کنیم.

مربی پرسپولیس اضافه کرد: بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند کاملا با انگیزه هستند و فقط برای موفقیت به اینجا آمده‌اند. به کسب نتیجه خوب در بازی فردا اعتقاد داریم و فردا شما را بعد از بازی همین جا خواهم دید.

زلاتکو در ارتباط با اینکه برانکو نمی‌تواند فردا روی نیمکت تیمش بنشیند گفت: معمولا در چنین بازی‌هایی هر تیمی حریف خود را آنالیز می‌کند. کاری که ما انجام داده‌ایم. قبلا هم گفته‌ام دو بار با السد بازی کرده‌ایم و از همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان با آنها بازی کرده‌ایم تیم السد را بهتر و خیلی خوب می‌شناسیم و در میان همه این تیم‌ها السد تیم بهتری است. آنها تک مهره‌های خیلی خوبی دارند و مربی خوبی هم روی نیمکت این تیم می‌نشیند. آنها توانسته‌اند بازی‌های با کیفیتی را به نمایش بگذارند و قطعا بازی فردا بسیار سخت خواهد بود اما ما از میل‌‌مان برای بردن و نتیجه گرفتن کم نمی‌کنیم.

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی پرسپولیس داخلی السد قطر ویژه زلاتکو ایوانکوویچ جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2-1 برابر العین پیروز شد، اما با توجه به شکست در بازی رفت با نتیجه 2-4، در مجموع دو بازی با نتیجه 4-5 باخت و از مسابقات حذف شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که کمتر کسی تصور می‌کرد تیم پرمهره عربستانی برابر العین شکست بخورد‌ و از صعود به فینال بازبماند. با این حال دلایل زیادی وجود دارد که منجر به خروج الهلال از مسابقات قهرمانی آسیا شد که وب‌سایت عربی العین به بررسی این دلایل پرداخته است.

* مصدومان الهلال
ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، پس از حذف از آسیا عصبانیت شدید خود را از مصدومیت‌های بازیکنان این تیم ابراز کرد. او تاکید کرد که غیبت نیمار از ابتدای فصل و مصدومیت الکساندر میتروویچ در این مقطع حساس، خلأ بزرگی در الهلال بر جای گذاشته است. الهلال پس از مصدومیت میتروویچ، به دلیل نمایش‌های پرنوسان صالح الشهری و عبدالله الحمدان و عملکرد ضعیف مالکوم به شدت آسیب دید.

* سبک بازی ژرژ ژسوس
پس از حذف ناامیدکننده الهلال، ژسوس به دلیل روش بازی تیمش در بازی رفت برابر العین در امارات مورد انتقاد شدید قرار گرفت. برنامه ژسوس در این بازی منجر به دریافت 4 گل، از جمله 3 گل در نیمه اول، شد و مسیر را برای صعود العین و حذف الهلال از مسابقات هموار کرد. الهلال در این بازی مرتکب اشتباهات مکرر در خط دفاع شد؛ این اتفاق در نتیجه پیشروی‌های بیش از حد برای حمایت از مهاجمان و ایجاد فضاهای خالی بین مدافعان میانی و پشت مدافعان اتفاق افتاد.

* هدر دادن فرصت‌ها
الهلال موقعیت‌های آسان زیادی را به خصوص در بازی برگشت هدر داد که همین کافی بود تا العین با خیالی آسوده بلیت صعود را به دست آورد. میشل دلگادو در مجموع 3 موقعیت از دست داد و علاوه بر آن سایر بازیکنان هم تمرکز کافی را مقابل دروازه حریف نداشتند.

* سطح پایین بازیکنان داخلی 
الهلال به وضوح از سطح پایین بازیکنان داخلی در مقایسه با ستاره‌های خارجی رنج می‌برد. محمد کنو و سلمان الفرج در دو تیم الهلال و تیم ملی عربستان در سطح بسیار پایینی ظاهر شدند که این امر در نتیجه پایین بودن میزان مشارکت آنها در فصل جاری رخ داده است. به همین ترتیب، سعود عبدالحمید، علی البلیهی و یاسر الشهرانی هم نتوانستند نمایش قابل توجهی ارائه دهند.

* سورپرایز العین
العین با سبک هجومی خود همه را غافلگیر کرد تا با وجود تفاوت در توانایی‌های فنی بین دو تیم، با شایستگی به فینال صعود کند. این تیم با وجود غیبت لابا کودجو که یکی از مهم‌ترین سلاح‌هایش بود، موفق شد به فینال راه پیدا کند. البته توانایی سفیان رحیمی مراکشی، نقش پررنگی در موفقیت تیم هرنان کرسپو داشت. رحیمی در بازی رفت هت‌تریک کرد و در بازی برگشت توانست به شدت خط دفاع حریف را آزار بدهد.

با الهلال با در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، العین به عنوان نماینده غرب به بازی نهایی صعود کرد و در منطقه شرق نیز یوکوهاما مارینوس راهی فینال شد.

دیگر خبرها

  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس