Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@08:01:41 GMT

ایوانکوویچ: با السد غریبه نیستیم

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۰۵۶۸

ایوانکوویچ: با السد غریبه نیستیم

فردا (سه‌شنبه) در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۸:۴۵ پرسپولیس ایران مهمان السد قطر است. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس به دلیل آن که در دیدار برگشت مرحله قبل برابر الدحیل توسط داور اخراج شد، حق حضور در نشست خبری دیدار رفت برابر السد را نداشت و از این رو، برادر و دستیارش زلاتکو ایوانکوویچ در نشست حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتکو پیش از هر چیز گفت: همان طور که می‌دانید فردا فینال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب برگزار می‌شود. ما با تیم السد در مرحله گروهی بازی کردیم. در دو بازی مرحله گروهی نتایج جالبی رقم خورد و کار به اینجا رسید که ما با هم در این مرحله رو به رو شویم؛ بنابراین با این تیم غریبه نیستیم.

مربی پرسپولیس اضافه کرد: ما هم مثل تیم‌هایی که در تورنمنت‌های طولانی مدت شرکت می‌کنند، مشکلاتی داریم. ما بازیکنان محروم و مصدوم داریم و به همین دلیل فردا حضور ما ضعیف‌تر خواهد بود. منظورم محرومیت و مصدومیت‌هایی است که با آن روبرو شدیم.

او با اشاره به عملکرد تیمش در این رقابت‌ها تاکید کرد: نشان دادیم همیشه کار را با شرایط موجود ادامه می‌دهیم. ما اینجا آمدیم که نتیجه‌ای بگیریم که حضور ما را در فینال مسجل کند.

زلاتکو گفت: بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند با انگیزه هستند و برای موفقیت به قطر آمدند. به نتیجه خوب اعتقاد داریم و فردا شما را بعد از بازی ملاقات خواهیم کرد.

مربی پرسپولیس در واکنش به این که برانکو نقطه قوت تیمش محسوب می‌شود، اظهار کرد: معمولا در چنین بازی‌هایی هر تیمی حریفش را آنالیز می‌کند. ما هم این کار را کردیم. همان طور که گفتم دو بار با السد بازی کردیم. از همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان بازی کردیم، السد را بهتر می‌شناسیم، اما باید این را بگویم که السد از همه تیم‌های آسیایی بهتر و قدرتمندتر است. بازیکنان خوبی دارد و مربی خوبی در این تیم کار می‌کند.

او افزود: بازی با السد سخت خواهد بود، اما این از میل ما برای پیروزی و صعود به مرحله بعد نمی‌کاهد.

زلاتکو درباره انجام تست دوپینگ بعد از این بازی گفت: این در همه دنیا مرسوم است و تست دوپینگ در همه جا انجام می‌شود انجام تست دوپینگ اهمیت این قبیل بازی‌ها را نشان می‌دهد. به عنوان ورزشکار از این گونه اقدامات حمایت می‌کنیم.

ادامه دارد...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرسپولیس السد لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی ۴ تا ۹ اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود و تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی ۲۰ روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یک تا ۶ خردادماه خواهد بود، حضور پیدا می‌کند.

اسامی تیم مردان:
محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی، فائز محمدی

اسامی بانوان:
مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، حوریه حاجی حسینی
سرمربی: سونگ چیل هونگ
مربی ریکرو: مهسا بدخشان
سرپرست: مهدی خالقی

کد خبر 6081919

دیگر خبرها

  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • امروز و فردا، ثبت نام جامانده‌های مرحله دوم آزمون سراسری
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم