Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:27:34 GMT

موازی کاری دستگاه ها موجب هدر رفت منابع می شود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۰۶۵۳

موازی کاری دستگاه ها موجب هدر رفت منابع می شود

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری یزد، فخرالسادات خامسی هامانه در نشست ارتقای آگاهی و حقوق شهروندی استان افزود: اگر فعالیت‌های مشترک دستگاه‌ها در کنار یکدیگر قرار گیرد قطعأ داده ها و خروجی بهتری خواهد داشت.
وی تصریح کرد: از این‌رو خواستاریم هم‌افزایی بیشتری بین دستگاه‌های دولتی و بخش‌های مرتبط با قوه قضاییه و شهرداری در دستور کار قرار گیرد تا تبادل اطلاعات و تجربه نیز بهتر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خامسی در ادامه با اشاره به تشکیل شورای اجتماعی کشور بیان کرد: این شورا زیر نظر مستقیم مقام معظم رهبری است و سه قوه در این شورا حضور دارند.
وی کار فوق العاده خاص حوزه اجتماعی و فرهنگی قوه قضاییه در یزد را کلینیک حقوق شهروندی و پا‌بند الکترونیک زندانیان یاد کرد و اظهار داشت: انتظار داریم دفتر امور اجتماعی و فرهنگی در جریان اقدامات فوق‌العاده قوه قضاییه نیز قرار گیرد تا اقدامات را به شورای اجتماعی کشور اطلاع‌رسانی کند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد به گره زدن مباحث اقتصادی استان به مسائل اجتماعی تأکید کرد و افزود: لازم است هماهنگی لازم انجام شود تا استان در گره زدن مباحث اقتصادی به اجتماعی به عنوان پایلوت کشوری قرار گیرد.
2088/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز اجتماعی و فرهنگی الکترونیک دستگاه های دولتی شهرداری مقام معظم رهبری اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید

ایسنا/هرمزگان معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از مراحل اصلاح ترانشه حادثه خیز و مرگبار شهرستان حاجی آباد بازدید کرد. این ترانشه ۴ سال است که جان افراد زیادی را گرفته و روزی نیست که تریلری در این محدوده ترمز نبُرد.

 معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، از مراحل اصلاح ترانشه حادثه خیز و مرگبار شهرستان حاجی آباد این استان بازدید میدانی کرد.

محمدباقر الفت پیرو درخواست های مردمی با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و پیمانکار مربوطه دستورات مقتضی را صادر کرد.

ترانشه حاجی آباد، قطعه‌ای حدود یک کیلومتری از کریدور شمال به جنوب کشورمان در محدوده استان هرمزگان و یکی از مهم‌ترین محورهای شریانی و ترانزیتی کشور است که بدلیل عبور از معبری کوهستانی عملا با شیب بسیار زیاد میزبان عبور روزانه هزاران تریلی است که در این نقطه به شرایط بحرانی و ترافیکی می‌رسند و متاسفانه حوادث تلخی را به دنبال داشته است.

هم اکنون در این محور ترانزیتی، یک ترانشه در مسیر جاده وجود دارد که با ورود دستگاه قضایی در حال اصلاح است.

در بحث خاکبرداری و عمران جاده‌ای ترانشه اصطلاحاً به فرورفتگی‌های مصنوعی یا طبیعی در سطح زمین گفته می‌شود که ارتفاع آن‌ها از عرض بیشتر است و مهندسان جاده‌ای با عملیات‌های حساس سعی در اصلاح این ترانشه و کم کردن ارتفاع آن دارند، زیرا اگر کمی بی دقتی در برداشت این ترانشه صورت بگیرد، ممکن است به قیمت جان افراد زیادی تمام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند