Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - در هفته ناموفق بازیکنان استقلال و پرسپولیس، این خارجی‌ها و بازیکنان تراکتورسازی بودند که سهم زیادی در تیم منتخب داشتند. 

به گزارش وبسایت نود، نمایش کسل‌کننده و ضعیف استقلال و پرسپولیس در دربی باعث شد که بعد از مدت‌ها هیچ کدام از بازیکنان این دو تیم در تیم منتخب هفته جایی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر تراکتورسازی با 6 گل حریفش را تحقیر کرد تا 5 بازیکن این تیم جزو بهترین‌های هفته قرار بگیرند. آنتونی استوکس مهاجم این تیم هم با زدن 4 گل در یک مسابقه، اولین بازیکن این فصل شد که نمره کامل «یک» را از آنالیزورهای نود دریافت کرد. کی‌روش استنلی، اولین بازیکنی که این فصل در مسجدسلیمان گل زد دیگر مهاجمی است که کنار استوکس، خط حمله تیم منتخب را تشکیل می‌دهد. هفته‌ای سراسر خارجی که با هفت سهمیه از بازیکنان غیرایرانی، آماری عجیب خلق شد. عملکرد بهترین بازیکنان هفته هشتم را بر اساس آمار متریکا مرور می‌کنیم. 

فرناندو دخسوس، ماشین‌سازی، نمره 2.5: فولاد در بازی این هفته 14 شوت زد که 6 تا از آن‌ها در چارچوب بود. دخسوس هم به غیر از یکی، بقیه شوت‌ها را مهار کرد تا به همراه شهاب گردان بیشترین سیو هفته را داشته باشد.

علی عبدالله‌زاده، تراکتورسازی، نمره 2: مدافع تراکتور در این هفته علاوه بر حضور موثر در دفاع و انجام 5 عملکرد دفاعی، نامش در بین گلزنان تراکتور هم جای گرفت.

جورج ولسیانی، نساجی مازندران، نمره 2: در بازی نساجی و سایپا هیچ بازیکنی بیشتر از ولسیانی عملکرد دفاعی نظیر دفع توپ، قطع پاس، بلاک و بازیابی ثبت نکرد. ولسیانی گل باارزش و تساوی تیمش را هم زد. ضمن اینکه این بازیکن گرجی دقت بالای 87درصد از 55 پاسش را نیز به رخ کشید.

وینیسیوس لوپز، فولاد، نمره 2: این هفته دفاع میانی فولاد بیشترین خلق موقعیت را برای تیمش داشت. لوپز علاوه بر اینکه در جمع ارسال‌ کننده‌های پاس کلیدی حضور داشت، تنها پاس گل تیمش را هم داد. البته این حضور پررنگ در حملات باعث نشد که تعهد دفاعی‌اش پایین بیاید و لوپز 4 عملکرد دفاعی نیز ثبت کرد.

محمد ایرانپوریان، سپاهان، نمره 2: دفاع راست سپاهان در مسجدسلیمان 2 پاس کلیدی داد که هم‌تیمی‌هایش قدر پاس او را ندانستند. ولی در نهایت کی‌روش یکی از پاس‌های او را گل کرد تا در این مسابقه هم به نام ایرانپوریان پاس‌گل ثبت شود.

مگنو باتیستا، پیکان، نمره 2.5: مگنو در این هفته دقت و قدرت را با هم داشت. 93 درصد پاس‌هایش به مقصد رسید، 10 دوئل میانه زمین را برنده شد.

احسان حاجی‌صفی، تراکتورسازی، نمره 2: تیمی که در شش مسابقه ابتدایی این فصل فقط دو کلین شیت ثبت کرده بود، از زمان حضور حاجی‌صفی تا به حال گلی نخورده است. احسان علاوه بر تزریق تجربه و نظم به خط دفاع تراکتور، در حملات این تیم هم حضوری پررنگ دارد. احسان در این هفته 2 شوت زد که یکی از آن‌ها در چارچوب بود، 4 نبرد پیروز شد، 6 عملکرد دفاعی ثبت کرد، 1 پاس گل داد و 1 پاس کلیدی.

یوکیا سوگیتا، تراکتورسازی، نمره 2: تنها ژاپنی لیگ ایران توانسته خود را در ترکیب تراکتورسازی جا بیندازد. هافبک توانایی که قدرت بازیسازی و پاس‌هایش تراکتور را راه انداخته است. البته ارسال‌ها و پاس کلیدی‌اش به گل تبدیل نشد تا در روز خوبی سوگیتا و تراکتورسازی نام‌اش در بین پاس‌گل‌دهندگان و گلزنان ثبت نشود.

اشکان دژآگه، تراکتورسازی، نمره 2: با زدن یک گل و ارسال 2 پاس کلیدی، اشکان یکی از بازیکنانی بود که بیشترین تاثیر را در برد 6 گله تیمش داشت.

استنلی کی‌روش، سپاهان، نمره 1.5: کی‌روش اولین بازیکنی است که این فصل در مسجدسلیمان گل زد! کی‌روش به یک گل هم رضایت نداد و دو بار دروازه حریف را باز کرد.

آنتونی استوکس، تراکتورسازی، نمره 1: استوکس در این هفته 4 گل زد و 3 پاس کلیدی داد. آماری که برای کسب اولین نمره کامل «یک» در این فصل کافی بود.

شماتیک تیم منتخب هفته هشتم

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران اشکان دژاگه محمد ایرانپوریان تیم منتخب هفته احسان حاج صفی مگنو باتیستا فرناندو دخسوس آنتونی استوکس علی عبدالله زاده جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد

گری نویل معتقد است تاتنهام فعلی نمی‌تواند مقابل منچسترسیتی امتیاز کسب کند. 

طرفداری | تاتنهام پس از شکست مقابل آرسنال و لیورپول، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

منچسترسیتی در استادیوم تازه تاسیس تاتنهام تنها یک برد و یک گل - در مسابقات اف‌ای کاپ امسال - به ارمغان آورده است. آن‌ها همواره در سفر به لندن با مشکل مواجه می‌شوند. با این حال، هفته سی و هفتم لیگ برتر امسال همه‌چیز فرق دارد. سیتیزن‌ها برای قهرمانی محکوم به پیروزی هستند و اسپرز که در کورس سهمیه حضور دارد، رقیب‌سنتی‌اش، سناریوی قهرمانی آرسنال را نیز پیش روی خود می‌بیند. گری نویل پس از شکست تاتنهام مقابل لیورپول، به آرسنالی‌ها هشدار داد که برای قهرمانی، به لغزش منچسترسیتی مقابل تیم پوستکوعلو امیدوار نباشند. او گفت:

آرسنال هفته آینده در اولدترافورد چالشی برای انجام دارد. منچسترسیتی نیز باید مقابل فولام مسئولیتش را انجام دهد. [خطاب به] هواداران، مربیان و بازیکنان آرسنال، اگر فکر می‌کنید تاتنهام تا بازی هفته آینده مقابل منچسترسیتی سطح بازی خودش را بالا می‌برد، با دیدن وضعیت فعلی این تیم، این موضوع از نگاه من تردیدآمیز است. با دیدن این تاتنهام نمی‌توان امیدوار بود. 

تاتنهام با وجود دریافت چهار گل، در دقایق پایانی فرم بهتری پیدا کرد و توسط ریچارلیسون و سون هیونگ مین به دو گل دست یافت. آن‌ها در فاصله سه بازی تا پایان، 7 امتیاز با استون ویلا که یک بازی بیشتر انجام داده است، فاصله دارند. آرسنال پس از بازی با منچستریونایتد میزبان اورتون خواهد بود. منچسترسیتی نیز در کنار تاتنهام، فولام و وست‌هم را به عنوان دو رقیب لندنی دیگر می‌بیند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • تصاویر منتخب حیات وحش در یک هفته
  • اعلام داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود