Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@06:20:26 GMT

فرهاد کاظمی: دیر شروع کردیم اما کاملا موفق بودیم

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۱۳۶۸

به گزارش وانانیوز، 

فرهاد کاظمی در خصوص تساوی بدون گل با ملوان در شرایطی که استقلال جنوب در نیمه دوم فرصت‌های زیادی را برای گل زدن از دست داد گفت: تیم حریف خوب دفاع کرد و خوب هم فوتبال بازی کرد و فقط دنبال دفاع مطلق نبود، آنها چشم به ضدحملات داشتند و آقای پورغلامی هم جزو مربیان خوب فوتبال ما است. شرایط ما سخت بود و با توجه به غیبت 5 بازیکن با چند جابجایی سعی کردیم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی ادامه داد: یکی از مصدومان ما امامیان بود که توانست 20 دقیقه بازی کند و ما از عملکرد او راضی هستیم. ما باید موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم، وقتی دفاع چپ یک تیم، سه بار با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌شود، این نشان می‌دهد که روی تیم ما کار شده است. در مجموع بچه‌‌های ما تلاش کردند و این را هم باید در نظر گرفت که ما کار را دیر شروع کردیم.


فرهاد کاظمی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: در مجموع از تاسیس و شکل‌گیری تیم ما دو ماه گذشته است و تلاش می‌کنیم تا خیلی زود به وحدت تاکتیکی برسیم. اگر مصدومان هم اضافه شوند شرایط ما خیلی بهتر می‌شود.

 


سرمربی استقلال جنوب در مورد چند صحنه داوری و دو صحنه مشکوک که بازیکنان استقلال جنوب معتقد بودند توپ‌ها وارد دروازه شده است گفت: داور هم ممکن است مثل مربی یا بازیکن اشتباه کند، ولی داور عالی بود. داورهای ایرانی خوب هستند و اگر هم اشتباهی می‌شود نباید من از کوره در بروم.

 


وی در پایان حرف‌هایش تصریح کرد: یکی از تیم‌های که دوستش دارم ملوان است و امیدوارم که آنها در ادامه راه موفق باشند. البته با مشکل کسر امتیاز، کار ملوان در ادامه بازی‌ها سخت است.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان

کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.   به گزارش ایسنا، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.   رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:       کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)