Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات مقتدرانه پلیس در رهایی 2 گروگان و دستگیری 3 آدم ربا در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار محمد قنبری اظهار کرد: در پی ربایش 2 پسربچه 8 و 12 ساله در یکی از مناطق شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس Police آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در پی تحقیقات و پایش اطلاعاتی گسترده ، محل اختفای گروگان hostage گیران را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی عملیات آزاد سازی گروگانان را آغاز کردند.
این مقام انتظامی بیان کرد: گروگانگیران از آنجایی که توان مقابله با ماموران را نداشتند عرصه را بر خود تنگ دیده و از محل متواری و گروگان ها درکمتر از پنج روز آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده برگشتند.
وی گفت: در ادامه این عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک سری کار پیچیده اطلاعاتی، 3 تن از آدم ربایان را شناسایی و دستگیر و پس از بازجویی های اولیه با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی کردند.
سردار قنبری در با اشاره به علت وانگیزه آدم ربایی به دلیل اختلافات مالی خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین بازیگر سینمای ایران به خاطر تخلف مجازی به 6 سال زندان محکوم شد+ عکس

این چهره ها را بشناسید / دلار در چهار راه استانبول 4 هزارتومان پایین کشید + اسامی و عکس بدون پوشش

رفتار نامناسب گشت ارشاد هندی ها با دختر جوان! + عکس

حکم مربی منحرف ورزش های رزمی در شیراز صادر شد +عکس

مردی همسر بیمار خود را به دلیل مشکلات مالی به آتش کشید +عکس

آزاده نامداری بدون حجاب در جشن تولد خودش + عکس

تجاوز نگهبان بیمارستان به اجساد در سردخانه +عکس

قتل ملکه زیبایی عراق با 2 زن معروف و زیبای دیگر گره خورد / جزئیات 3 قتل سریالی + فیلم و عکس

آخرین اعتراف مرد ساواکی به بریدن سر عروس و پسر جوانش در تهران + فیلم و عکس

پدری دختر 8 ساله اش را مثل مرغ تکه تکه کرد+عکس

فرار ورزشکار تیم ملی از کشور پس از قتل خونین

حرکت خنده دار مرد مطلقه برای پنهان کردن تنهایی اش+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز پلیس Police گروگان hostage اخبار حوادث پلیس نجات گروگان زاهدان آدم ربا عکس قتل فیلم ایران پسر اهواز دختر عراق دستگیر شد علاقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌

 سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

* ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

* بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

* انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • جزئیاتی تازه از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای