Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی گفت: حکم صادره در خصوص محکومیت موکلم- علیرضا صلحی- از سوی دیوان عالی کشور نقض شده و پرونده به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده شده است.

بابک بابازاده گفت: امروز که پیگیر پرونده از دیوان عالی شدم به من و سهراب نجفی - دیگر وکیل این پرونده - گفتند که حکم صادره در خصوص محکومیت موکلم نقض شده و پرونده بدلیل نقص تحقیقات به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش بابازاده ۲۱ خردادماه سال جاری گفته بود که پرونده موکلش برای رسیدگی به شعبه 24 دیوان عالی کشور ارجاع شده است و احتمالا حدود سه الی چهار ماه طول می‌کشد تا پرونده رسیدگی شود زیرا پرونده ها در دیوان عالی کشور زیاد است.
وکیل مدافع پزشک Doctor تبریزی نیز پیش از این گفته بود: چهار جلسه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی برگزار شد و در نهایت بعد از برگزاری چهار جلسه، 29 اسفند ماه سال 96، رای صادر شد و در نهایت لایحه اعتراضی خود را تنظیم و ثبت کردیم. 
بابازاده با بیان اینکه حکم صادره قصاص متهم است، گفت: این پرونده دو شاکی دارد. یکی در مورد فوت همسر و دیگری فوت مادربزرگ موکل است. در مورد فوت مادربزرگ، دایی موکلم تقاضای دیه کرده و در مورد همسر موکل نیز، اولیای دم تقاضای قصاص کرده‌اند. ان‌شاءالله قضات دیوان عالی کشور با توجه به مدارکی که له موکلم است، دادرسی بی طرفانه و عادلانه‌ای داشته باشند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین بازیگر سینمای ایران به خاطر تخلف مجازی به 6 سال زندان محکوم شد+ عکس

این چهره ها را بشناسید / دلار در چهار راه استانبول 4 هزارتومان پایین کشید + اسامی و عکس بدون پوشش

رفتار نامناسب گشت ارشاد هندی ها با دختر جوان! + عکس

حکم مربی منحرف ورزش های رزمی در شیراز صادر شد +عکس

مردی همسر بیمار خود را به دلیل مشکلات مالی به آتش کشید +عکس

آزاده نامداری بدون حجاب در جشن تولد خودش + عکس

تجاوز نگهبان بیمارستان به اجساد در سردخانه +عکس

قتل ملکه زیبایی عراق با 2 زن معروف و زیبای دیگر گره خورد / جزئیات 3 قتل سریالی + فیلم و عکس

آخرین اعتراف مرد ساواکی به بریدن سر عروس و پسر جوانش در تهران + فیلم و عکس

پدری دختر 8 ساله اش را مثل مرغ تکه تکه کرد+عکس

فرار ورزشکار تیم ملی از کشور پس از قتل خونین

حرکت خنده دار مرد مطلقه برای پنهان کردن تنهایی اش+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز پزشک Doctor اخبار حوادث دیوان عالی کشور پرونده دادگاه قصاص پزشک تبریزی عکس قتل فیلم ایران اهواز پسر دختر عراق دستگیر شد علاقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه

به گزارش خبرنگار مهر، رسول کوهپایه زاده گفت: همانطور که سخنگوی قوه قضاییه اعلام کردند خوشبختانه مطابق دادنامه قطعی از سوی شعبه ۸ صادره دیوان عالی کشور که صراحتاً اعلام نموده است: چنان چه موکل آقای «بابک زنجانی» بتواند بدهی خود را پرداخت کند، مستحق بهره‌مندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اموال مربوطه به کشور مسترد گردیده و بدهی کاملاً تسویه شده است با درخواست دادگستری کل تهران و تایید ریاست قوه قضاییه، رهبر معظم انقلاب با درخواست عفو موکل موافقت فرمودند و مجازات اعدام به «۲۰ سال حبس» تقلیل یافت.

وکیل دادگستری افزود: اینک با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از گذراندن مدت حبس می گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان «آزادی مشروط» را دارا است و دوران تحمل زندان به پایان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه این پرونده نمونه درخشان و مصداق بارز درایت صداقت و سخاوت در تصمیمات اقدامات و قول های دستگاه قضایی است اظهار داشت: برخلاف برخی از اظهار نظرها و ادعاها نهایتاً اموال به کشور مسترد شد و هم حقوق قانونی موکل ملحوظ نظر قرار گرفته و احقاق گردید.

کوهپایه گفت: به عنوان وکیل دادگستری از بدو ورود به پرونده تمام تلاش و همت و تمرکز بر این امر استوار بود که حقوق قانونی موکل و جامعه بر اساس سوگند وکالت مورد توجه قرار گرفته شود. پس از ۱۰ سال حضور و وکالت در این پرونده تحقق وعده الهی را شاهد هستیم که «ان الله مع الصابرین».

وکیل دادگستری بیان کرد: نکته مهم اینکه این برگ ذرین در تاریخ قضایی که همزمان استرداد اموال و حقوق متهم مورد توجه قرار گرفته شده است، مرهون عدالت خواهی، تدبیر، صلابت، اهتمام و ژرف اندیشی شخص قوه قضاییه است که از بدو تشکیل پرونده تا به امروز با نظارت، ارشاد و جلوگیری از کج روی و ارائه طریق، هم مانع از تضییع خون انسان و هم اموال مربوطه به کشور مسترد شد، یقیناً اجر این ثواب عظیم نزد پرودگار محفوظ است.

کد خبر 6093267

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟