Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایده‌های مختلفی برای تزیین محوطه بیرونی خانه وجود دارد که با کمی خلاقیت می‌توانید فضای زیبا و منحصر به فردی را خلق کنید در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که با کدوتنبل‌های زیبا چگونه می‌توانیم فضای زیبایی خلق کنیم.

این فصل زیبایی‌های زیادی دارد که نباید از آن‌ها غافل شد، ما در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم که پاییز چگونه می‌تواند فضای بیرونی خانه شما را نیز تبدیل به فضای منحصر به فرد کند، این مطلب جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وقتی اسم پاییز می‌آید بی درنگ به یاد گرمای آتش، نشستن با دوستان و اهل خانه گرداگرد یک گودال آتش و خوردن سیب زمینی ذغالی می‌افتیم، پس وقت را از دست ندهید تا هوا سردتر نشده در فضای بیرونی خانه تان یک آتشدان درست کنید تا بتوانید خانواده تان را برای یک دورهمی گرم و صمیمی دعوت کنید، اگر نمی‌دانید این آتشدان را چگونه درست کنید در مطلب «نحوه ساخت آتش دان در حیاط» می‌توانید مراحل کامل ساخت این آتش دان زیبایی که در عکس بالا می‌بینید را دنبال کنید.  

ایده داشتن یک آلاچیق پاییزی هم می‌تواند جالب باشد، مثلا می‌توانید با شاخ و برگ‌های ریخته شده در کف حیاط تان در و دیوار الاچیق را تزیین کنید و از حس و حال پاییزی آن لذت ببرید. آلاچیق و سایبان‌های زیبا برای وقت گذرانی در فضای سبز آن هم در فصل پاییز خیلی هیجان انگیز هستند.  

تراس و ایوان‌های خانه تان را هم از نعمت زیبایی‌های پاییزی بهره‌مند کنید، یک صندلی راک (ننویی) را گوشه تراس تان بگذارید، رویش یک پتو که رنگ‌هایی آتشین مانند قرمز دارد بیاندازید و کنار این صندلی را با سبدی تزیین شده از گل‌ها و برگ‌ها و میوه‌های پاییزی تزیین کنید و خانه داری با طراوت را در روز‌های پاییزی تجربه کنید.  

اگر خانه تان در طبقات بالای یک آپارتمان است اصلا نگران نباشید شما هم می‌توانید گل‌ها و گیاهان را در فضای بیرونی آن هم به سلیقه خودتان داشته باشید، فقط کافی است تا برای پشت پنجره هایتان سبد‌هایی بخرید که بتوانند به قاب پنجره‌ها قلاب شوند، تزیین محوطه یا حتی فلاور باکس‌های پشت پنجره هم گزینه خوبی است، برای مهمان کردن گیاهانی به رنگ پاییز در خانه.  

ورودی‌های خانه را فراموش نکنید، با گل و گیاهانی که رنگ‌های پاییزی دارند ورودی خانه تان را بی آرایید و سر در خانه تان را برای یک خوش آمد گویی پاییزی آماده کنید، گل‌های زرد و قرمز و نارنجی، میوه‌های کاج، حلقه‌های روی در که با برگ‌های خشک پاییزی تزیین شده اند، همه و همه می‌تواند در جذبیات دکوراسیون این قسمت از خانه تان تاثیر گذار باشد.  

مبلمان‌های فضای بیرونی خانه هم نباید بی نصیب بمانند، تزیین محوطه می‌توانید رویه‌های آن را عوض کنید، و از رنگ‌های پاییزی بهره بگیرید، تزیین محوطه رویه‌ای به رنگ قرمز از پارچه‌ای نرم که حسابی چهره تراس یا فضای بیرونی خانه تان را عوض کند و به آن حال و هوایی عاشقانه ببخشد.  

اگر در فصل پاییز نمی‌توانید گل‌های باغچه تان را عوض کنید، سعی کنید تا در لا به لای آن‌ها گلدان‌هایی با رنگ‌های قرمز و نارنجی و زرد بکارید تا چهره باغچه تا حسابی پاییزی شود و زیبایی دکوراسیون پاییزی را درگوشه و کنارخانه تان ببینید.

بیشتر بدانید

برای طراحی حیاط خانه از همان رنگ‌ها و سبکی استفاده کنید که در فضای داخلی خانه خود استفاده کرده‌اید. «از رنگ‌ها و بافت‌های مشابه فضای داخلی استفاده کنید تا این دو فضا به هم پیوند بخورند. این کار چیزی بیش‌تر از اضافه کردن دو صندلی و یک میز غذاخوری است. یک میز غذاخوری ساده با صندلی‌های چوبی شما را به استفاده از فضای بیرونی مشتاق نخواهد کرد. برای این کار ازمبل‌های ساده و راحت استفاده کنید.»

با زوایا بازی کنید. اگر فضای بیرونی خانه شما کوچک است، زاویه کفپوش‌های فضا را به سمت عرض فضا بچرخانید تا فضای بیش‌تری در اختیار شما باشد.
منبع : چیدانه / لیلیت

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون محوطه بیرونی خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی عسکری، در رابطه با رویداد ملی نوآوری اجتماعی اظهار داشت: اولین رویداد ملی نوآوری اجتماعی «راه نو» با محوریت جذب ایده‌های کارا در راستای کنترل و پیشگیری از اعتیاد به مصرف مواد مخدر در جوامع دانشجویی با تأکید بر فضاهای خوابگاهی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در رویکرد جدید پیشگیری از اعتیاد باید میان اقدامات پیشگیرانه و نوآوری اجتماعی پیوند برقرار شود و تقویت حضور اجتماعی نخبگان و جوانان و استحکام بخشیدن به نقش آفرینی ایشان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: رویداد ملی نوآوری اجتماعی «راه نو» به دنبال آن است تا ایده‌های جدید، نوآورانه و خلاقانه دانشجویان کشور را که در بستر انتخاب آگاهانه فعالان دانشجویی، اعضای کانون‌های یاریگران زندگی و انجمن‌های علمی دانشجویی شکل می‌گیرد، جمع‌آوری کند و با برگزاری دوره‌های آموزشی آن ایده‌ها را پرورش دهد و راهکارهای عملیاتی را که پاسخ‌های پایدار، اثربخش و بهینه‌تر از راهکارهای موجود و مرسوم است، اجرایی کند.

عسکری در ادامه؛ ایجاد زمینه شتاب بخشی به ایده‌های پذیرش شده در رویداد و تشکیل بانک اطلاعاتی از گروه‌های دانشجویی فعال در امر پیشگیری از اعتیاد را از جمله اهداف این رویداد دانست و اظهار امیدواری کرد که با برگزاری موفق این رویداد، عرصه جدیدی برای حضور مؤثر و هدفمند دانشجویان در امر پیشگیری و مردمی سازی و اجتماعی سازی پیشگیری از اعتیاد رقم خواهد خورد.

وی یادآور شد: تمامی افرادی که در حوزه کنترل و یا پیشگیری از اعتیاد در حوزه جوامع دانشجویی ایده یا طرح نوآورانه‌ای داشته باشند می‌توانند با ورود به تارنمای www.rahe-no.ir در قسمت ثبت ایده نسبت به ثبت نام و شرکت در این رویداد ملی اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر مهلت ارسال ایده‌ها را تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری اعلام کرد و گفت: اختتامیه رویداد ملی نوآوری اجتماعی «راه نو» خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

عسکری افزود: جوایزی که برای این رویداد در نظر گرفته شده به ترتیب نفر اول ۲۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۵ میلیون تومان و نفر سوم ۱۰ میلیون تومان جایزه خواهند گرفت.

وی بیان داشت: همچنین این رویداد از تیم‌های برگزیده با ارائه تسهیلات تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، امکان تأمین فضای استقرار برای تیم‌های برگزیده، هدایتگری ارتباط با صنعت و دریافت مجوزها و هدایتگری به سمت تولید انبوده و تجاری‌سازی حمایت می‌کند.

کد خبر 6094519

دیگر خبرها

  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • پلورالیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد