Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@05:49:16 GMT

کت تک مجلسی و کت و شلوار اسپرت زنانه و دخترانه

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۲۵۲۱

کت تک مجلسی و کت و شلوار اسپرت زنانه و دخترانه

کت تک مجلسی لباسی که برای هر نوع میهمانی و جشن می‌توان از ان استفاده کرد البته بسته به نوع رنگ و طرح آن. بلیزر نوعی کت اسپورت‌تر و راحت است که اکثر خانم‌های جوان و دختر خانم‌های اهل شیک پوشی از آن استفاده می‌کنند. پارچه آن معمولاً پارچه‌ای بادوام است. کت بلیزر در اصل به عنوان بخشی از یونیفرم هواپیمایی ها، مدارس و باشگاه‌های ورزشی طراحی شده بود، ولی کم کم به عنوان پوشاک اسپورت محبوبیت یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

          برای انتخاب کت تک مجلسی و اسپرت

اگر قصد شما ست شدن کت و شلوار زنانه با بقیه لباس‌ها و کفش‌هایی که به تن می‌کنید به دنبال رنگ‌های پایه مثل مشکی، خاکستری، طوسی باشید. کت و شلوار زنانه در رنگ‌های مختلفی وجود دارد، اما رنگ‌های پایه:مشکی، خاکستری، طوسی بهترین انتخاب برای خانوم‌هایی است که قصد ست کردن سایر لباس‌ها و اکسسوری‌ها با این لباس رسمی را دارند.

اکثر مدل‌های کت و شلوار زنانه مخصوص یک فرم بدن خاص طراحی شده است و اگر شما سهوا انتخابتان را بر اساس فرم بدنتان انجام ندهید شاید موجب تنگ بودن یا آویزان بودن کت شلوار روی بدن شما شود. این قضیه موجب غیر حرفه‌ای بودن کت و شلوار انتخابی شما می‌شود. اگر کمر بزرگی دارید به دنبال شلوار‌هایی باشید که پاچه‌ی آن‌ها خودنمایی می‌کند و نظر‌ها را از کمر شما دور می‌کند. خانم‌هایی که قد کوتاهی دارند و ریز نقش هستند باید کت‌هایی را انتخاب کنند که دقیقا تا روی کمر یا دقیقا زیر آن قرار بگیرند. چراکه این کت‌ها موجب بلند‌تر دیده شدن شما می‌شوند.           منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیتر اشمایکل: پوشیدن کت و شلوار شخصیت متفاوتی به تن هاخ بخشید؛ دلیلی برای تغییر سرمربی نمی‌بینم

دروازه‌بان افسانه‌ای منچستریونایتد معتقد است اریک تن هاخ باید همانند دوران حضورش در آژاکس، بیشتر سراغ استایل رسمی برود تا وجهه خود را حفظ کند. 

پیتر اشمایکل پس از برد ۴-۳ روز گذشته منچستریونایتد مقابل لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس اعتقاد دارد که گروه Ineos باید از اریک تن هاخ حمایت کند. 

طرفداری | به گزارش MEN، یونایتد با پیروزی در بازی روز گذشته، حریف کاونتری سیتی در مرحله نیمه نهایی شد تا همچنان شانس کسب یک جام در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با وجود تمامی ناکامی‌ها، پیش روی خود ببیند. در شرایطی که ابهامات زیادی درباره آینده تن هاخ در اولدترافورد وجود دارد، دروازه‌بان دانمارکی پیشین شیاطین سرخ عقیده متفاوتی دارد. 

هیچ دلیلی برای تغییر (سرمربی در پایان فصل) نمی‌بینم. پست‌های زیاد دیگری در باشگاه وجود دارد که نیاز به تغییر دارند و نمی‌توان همه تغییرات را در یک حرکت اعمال کرد. باید بگویم که روز گذشته از عملکردش رضایت داشتم.

اشمایکل با اشاره به ظاهر متفاوت سرمربی هلندی یونایتد، ادامه داد:

 همه‌چیز در ارتباط با او متفاوت به نظر می‌رسید. او با کت و شلوار وارد زمین شد. تن هاخ دیروز مرد متفاوتی به نظر می‌رسید. او ظاهر یک سرمربی را داشت؛ یک شخصیت قوی. گاهی این تغییرات کوچک، تاثیر بزرگی دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • پیتر اشمایکل: پوشیدن کت و شلوار شخصیت متفاوتی به تن هاخ بخشید؛ دلیلی برای تغییر سرمربی نمی‌بینم
  • (تصاویر) سفر به عصر قاجار؛ پنبه‌زن، لحاف‌دوز و پسران دخترانه‌پوش
  • «روش ۳۳۳» چیست و چگونه از آن برای بسته‌بندی لباس‌های مخصوص سفر استفاده کنیم؟
  • راز خوب ایستادن پیراهن مردانه در شلوار (فیلم)
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • جای خالی همبستگی در جلسه زنانه جهان علیه رژیم‌صهیونیستی
  • افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور
  • فراری 458 ایتالیا با کت و شلوار ژاپنی! (+عکس)
  • مصدومیت ۵ نفر در حادثه واژگون شدن پژو در محور بروجن- مجلسی