Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه با بیان اینکه ساخت پاتوق محله به عنوان یکی از راهکارهای کارآمد برای ارتقاء کیفیت زندگی در این پهنه ها و  افزایش سرانه فضاهای سبز و باز منطقه است گفت: در برخی محله‌ها به دلیل محدودیت فضا امکان ساخت بوستان فراهم نیست و ساخت پاتوق های کوچک محله بعنوان یک فضای مناسب برای تعاملات اجتماعی محلی و در عین حال فضای فراغتی ، یکی از بهترین راهکارهای توسعه محلات به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر پاتوق محلات خدایی به متراژ۱۰۰ متر مربع ،پاتوق محله منصوری به متراژ ۱۰۰ متر مربع و محله صفا به مساحت ۱۰۰ متر مربع آماده افتتاح هستند

شهردارمنطقه ۱۳ ادامه داد:  با شناسایی زمین‌های بدون استفاده در محلات صفا ، اسدی ، زاهد گیلانی ،  پاتوق محله با هدف ارتقای کیفی زندگی شهروندان در این محلات  کم برخوردار ساخته می‌شود.

رحمان زاده خاطرنشان کرد :  بهساز ی معابر و تقاطع های منتخب در این پهنه ها و پیگیری جابجایی تیرهای برق واقع در وسط گذر های کم عرض توسط شرکت برق نیز از دیگر طرح هایی است که در دست بررسی است.

کد خبر 4418190

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت اجتماعی سالمندی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی ترافیک محمد علی افشانی شهر تهران آتش نشانی سرهنگ نادر رحمانی بیمه سازمان محیط زیست بازگشایی مدارس سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین