Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسین رحیمی با اشاره به اجرای طرح همیار مشتری در میادین و بازارهای میوه و تره بار و استقرار ویلچر و تعبیه رمپ برای اقشاری که از توانایی فیزیکی کمتری برخوردارند، افزود: سازمان مدیریت میادین در راستای تکریم سالمندان عزیز تلاش کرده است تا با فراهم کردن امکانات و ارائه خدمات لازم، امکان حضور این عزیزان را در مراکز مذکور تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از افرادی را که به میادین و بازارهای میوه و تره بار مراجعه می‌کنند، سالمندان عزیز تشکیل می‌دهند و شاهد حضور پررنگ این عزیزان در مراکز مذکور هستیم، تاکید کرد: باید نیازها و مطالبات این گروه از شهروندان را مورد توجه قرار دهیم و تا جای ممکن نسبت به رفع موانع موجود و اجابت خواسته‌های این عزیزان بکوشیم.

رحیمی با اشاره به اینکه یکی از خواسته‌ها و مطالبات سالمندان از سازمان مدیریت میادین، مبلمان میادین و بازارهای میوه و تره بار بود، اظهار کرد: با انجام این خواست در میدان‌ها و بخشی از بازارها، سالمندان با آرامش و آسودگی بیشتری به میادین و بازارها مراجعه کرده و مایحتاج روزانه خود را تهیه می‌کنند که البته تجهیز و تکمیل مبلمان میادین و سایر بازارها نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در مسیر تحقق کامل طرح هر محله یک بازار قرار داریم، تصریح کرد: با پیگیری اجرای این طرح در ۳ سال و نیم اخیر، علاوه بر کاهش سفرهای درون شهری، این بازارها در دسترس‌تر قرار گرفته‌اند و در نتیجه، امکان تهیه ارزاق و مایحتاج روزانه برای سالمندان عزیز در این بازارها آسان‌تر از گذشته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان  با تاکید بر به تجربیات شهرهای مختلف جهان در راستای عملیاتی کردن «حق به شهر»، خاطرنشان کرد: یکی از صفات و ویژگی‌های شهر زیست پذیر، توجه و رعایت حقوق سالمندان است که باید در همه ابعاد مدیریتی مورد توجه قرار گیرد و از این رو، سازمان مدیریت میادین تلاش کرده است تا در تمام برنامه‌های خود این موضوع را به طور جدی مورد توجه قرار دهد.

کد خبر 4418195

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان میادین میوه و تره بار سالمندی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی ترافیک محمد علی افشانی شهر تهران آتش نشانی سرهنگ نادر رحمانی بیمه سازمان محیط زیست بازگشایی مدارس سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم

تیری آنری و جیمی کرگر با کیت عبدو که یکی از هواداران منچستریونایتد است در خصوص احتمال حضور شیاطین سرخ در لیگ کنفرانس اروپا شوخی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت