Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به انتقام موشکی سپاه در برابر تروریست‌ها گفت: چنین برداشت نشود که همین یک ضربه در جواب آن حرکت تروریستی در اهواز انجام شده است.

محمداسماعیل کوثری، جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران در گفت‌‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌هایی که به اهواز حمله کردند، بیان کرد: یکی از اصول و اساس نظام ما بحث امنیت برای مردم و ملت عزیز ایران است؛ چه الان، چه 39 سال قبل، چه 30 سال قبل .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بالاخره این یکی از موضوعات اصلی و پایه نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران در ادامه تاکید کرد: هر گروهی چه در قالب تروریست چه در قالب‌های دیگری بخواهد در حریم کشور ایران کاری کند که موجب ناامنی شود، قطعا بدانید که رهایش نمی‌کنیم.

کوثری با اشاره به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عادی در حمله تروریستی اهواز، عنوان کرد: بنابراین، این مورد تاکید است که ملت چه گناهی کرده، اگر شما مرد هستید بیایید اقدام نظامی انجام دهید تا ما هم در برابر شما بایستیم اما زمانی که می‌روید بچه‌های مردم را به رگبار می‌بندید، این اقدام نمی‌تواند قابل قبول باشد.

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران افزود: گفته شده و باز هم تاکید می‌شود که اگر کوچکترین اقدام تروریستی یا حمله‌ای به حریم جغرافیایی ایران شود قطعا و یقیقا با آنها مقابله می‌شود.

کوثری در ادامه تاکید کرد: شکل این مقابله را هم نیروهای مسلح مشخص می‌کنند؛ یعنی این نیروهای مسلح هستند که تصمیم می‌گیرند این کار به صورت موشکی انجام شود یا شکل و شمایل دیگری داشته باشد. همه این اقدامات به این دلیل است که مردم ما باید از امنیت بالایی برخوردار باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا عملیات‌های دیگری هم قرار است در ادامه این عملیات و برای مقابله با این تروریست‌ها انجام شود، گفت: جاهای دیگری هم هست که اگر بخواهند کاری انجام دهند قطعا ما شناسایی کرده‌ایم و اقدام خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران تاکید کرد: نباید چنین برداشت شود که همین یک ضربه در جواب آن حرکت تروریستی در اهواز انجام شده است. به این نتیجه برسیم که افراد آنها بخواهند مجدد دست به چنین کارهایی بزنند در هر نقطه دیگری هم باشد قطعا با آن مقابله می‌کنیم.

کوثری افزود: بنابراین این انتقام‌جویی بار اول و آخر نیست که اتفاق می‌افتد اگر بار دیگر بخواهند دست به چنین اقدامات تروریستی بزنند حتما ما سنگین‌تر از این بار پاسخ آنها را می‌دهیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسماعیل کوثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

جانشین فرماندهی انتظامی ریگان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس نظام آبادی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت انجام ماموریت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم