Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@05:12:36 GMT

عجیب ولی واقعی؛ رونالدو، سلطان پاس گل سری آ!

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۳۱۶۲

عجیب ولی واقعی؛ رونالدو، سلطان پاس گل سری آ!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رونالدو تابستان امسال با قراردادی 4 ساله به ارزش 112 میلیون یورو رئال را پس از 9 فصل ترک و راهی یوونتوس شد.

بسیاری از بازیکنان و کارشناسان فوتبال ایتالیا در ماه های اخیر ادعا کرده اند که رونالدو می تواند 40 گل در این فصل برای یووه به ثمر برساند اما کمتر کسی تصور می کرد که آمار پاس گل او پس از گذشت 7 هفته از سری آ، بهترین در نوع خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال در بازی اخیر برابر ناپولی که بازی بزرگ هفته نیز محسوب می شد، رونالدو هرچند گلزنی نکرد ولی دو پاس گل داد.

 

 

رونالدو تا به اینجا سه گل در سری آ به ثمر رسانده و 4 پاس گل نیز داده که بهترین آمار محسوب می شود؛ متوسط هر 157.5 دقیقه یک پاس گل. در میان لیگ های معتبر اروپایی نیز او با مسی، پایت، مندی، خونی، هولباس و اندومبله برابر است و پشت سر جیدین سانچو، بازیکن 18 ساله دورتموند قرار دارد که در 125 دقیقه حضورش در زمین، 5 پاس گل داده است.

 

 

 

او دو پاس گلش را به مانژوکیچ داده و ستاره کروات بیشترین بهره را از پاس های او برده است. رونالدو در رئال همواره برای آقای گلی تلاش داشت و برخی مواقع اگر در یک بازی هت تریک نمی کرد ناراضی به رختکن می رفت اما در یوونتوس گویا اوضاع به نحوی دیگر شده است.

فوق ستاره پرتغالی فصل گذشته در تمام فصل، 5 پاس گل داد و دو فصل پیش نیز 6 پاس گل اما پس از هفت هفته از فصل جدید، او 4 پاس گل داده است. بهترین امار پاس گل رونالدو به فصل 15-2014 به 16 پاس گل بر می گردد؛ متوسط هر 193 دقیقه یک پاس گل.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعتی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وست هم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و حالا بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند که او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورده است.

در صورتی که این ادعا درست باشد به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!