Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:23:58 GMT

جدال سلتاویگو و ختافه برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۳۲۳۸

جدال سلتاویگو و ختافه برنده نداشت

تهران-ایرنا-دیدار تیم های میانی جدول رده بندی رقابت های لالیگای اسپانیا مابین سلتاویگو و ختافه برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایرنا؛ تیم های هشتم و نهم جدول رده بندی رقابت های لالیگای اسپانیا بامداد سه شنبه با یکدیگر دیدار و به تساوی بسنده کردند.
در آخرین دیدار هفته هفتم این رقابت ها ابتدا «ماکسیمیلیانو گومز» دردقیقه 33 برای تیم سلتاویگو گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت و در ادامه با گلزنی «جیمی ماتا» در دقیقه 78 برای تیم ختافه بازی مساوی شد تا بدین ترتیب تیم های سلتاویگو با 10 و ختافه با 9 امتیاز همچنان در رده های هشتم و نهم باقی مانده و از آنجا تکان نخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتایج کامل دیدارهای هفته هفتم لالیگای اسپانیا از این قرار است:
رایووایه کانو 2 – اسپانیول 2
رئال سوسیه داد صفر - والنیسا یک
بارسلونا یک – بیلبائو یک
ایبار یک – سوویا 3
رئال مادرید صفر – اتلتیکو مادرید صفر
اوئسکا یک – خیرونا یک
ویارئال صفر – وایادولید یک
لوانته 2 – آلاوس یک
بتیس یک – لگانس صفر
سلتاویگو یک- ختافه یک
نکته قابل توجه در پایان رقابت های هفته هفتم لالیگای اسپانیا نتایج دور از انتظار دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در 2 هفته اخیر این رقابت هاست.
بارسلونا درهفته ششم با نتیجه 2 بر یک مغلوب لگانس شد و درهفته هفتم نیز با نتیجه تساوی یک بریک برابر بیلبائو متوقف شد تا ناکامی های این تیم در لالیگا تداوم یابد.
همچنین تیم رئال مادرید نیز درهفته ششم با نتیجه 3 برصفر مقابل سوویا شکست خورد شاگردان «یولن لوپتگی» در مهم ترین دیدار هفته هفتم و در شهرآورد مادرید که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد از پس اتلتیکو بر نیامده و تنها به کسب تساوی بدون گل مقابل این تیم بسنده کردند.
بارسلونا درحساس ترین هفته هشتم با تیم والنیسا دیدار می کند و رئال مادرید نیز با آلاوس دیدار خواهد کرد.
جدول رده بندی لالیگای اسپانیا؛
1-بارسلونا / 7 بازی / 14 امتیاز (تفاضل گل 10)
2-رئال مادرید/ 7 بازی /14 امتیاز (تفاضل گل 6)
3-سوویا / 7 بازی / 13 امتیاز
4-اتلتیکو مادرید/ 7 بازی / 12 امتیاز
شس **ورزشی **9144 **1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال لاليگاي اسپانيا سلتاويگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک هفته گذشته دو بازی مهم و پرفشار را پشت سر گذاشت و موفق شد در هر دو دیدار برابر حریفان بزرگی که در پیش داشت به پیروزی برسد و یک قدم به کسب دو جام قهرمانی نزدیک شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی هفته گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی برابر این تیم به میدان رفتند و پس از ۱۲۰ دقیقه بازی نفس‌گیر در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسیدند. آنها یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو نیز میزبان بارسلونا بودند و موفق شدند این تیم را شکست دهند تا اختلاف امتیازشان در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز برسد.

بلینگام در هر دو بازی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و تا پایان بازی در زمین ماند و شب گذشته در مراسم اهدای جایزه لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است اعتراف کرد که از این دیدارهای پرفشار خسته شده است.

این ستاره انگلیسی پس از دریافت این جایزه به خبرنگاران گفت:« هفته‌ای دیوانه وار را پشت سر گذاشتم و واقعا خسته هستم. چند روز گذشته پر از جنون و دیوانگی بود. امیدوارم که بتوانم جام‌های بیشتری را با رئال مادرید و تیم ملی انگلیس به دست آورم. مطمئناً پیوستن به رئال بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده‌ام.»

دیگر خبرها

  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم