Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:52:49 GMT

دختری که بعد از تاتو چشم اشک بنفش می ریزد!

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۳۶۱۰

دختری که بعد از تاتو چشم اشک بنفش می ریزد!

نمناک نوشت: دختر جوان اهل کانادا بعد از انجام خالکوبی دچار عارضه عجیب و غریبی شده است ، اشکهای بنفش رنگی که از چشمانش جاری می شود او را بسیار نگران کرده است.

"کات گالینگر" دخترجوانی که برای انجام یکی از روش های عجیب و البته پرخطر زیبایی با عنوان خالکوبی روی تخم چشم سلامتی خود را دچار مشکل کرده است اشکهایش تغییر رنگ پیدا کرده است ، اشکهای او بعد از انجام تاتو به رنگ بنفش روشنی که در تصاویر این بخش از سرگرمی نمناک مشاهده می کنید در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"گالینگر" می گوید:فکر می کردم یک تاتوی زیبا داشته باشم و زیبایی خاصی برای چشمانم ایجاد شود اما این طور نشد و نتیجه به طوری بود که هرگز فکرش را هم نمیکردم ، چشمانم بعد از تاتو دچار عارضه شده است و حالا اشک های بنفش رنگ من متخصصان را در تشخیص و درمان عاجز کرده است.
این دختر 24 ساله درگفتگو با خبرنگاران گفت :بعد از انکه تاتوی چشم من تمام شد احساس ناراحتی داشتم که سریعا به پزشک مراجعه کردم ، صدها دلار هزینه کرده ام اما هنوز حتی درصدی از مشکل چشمم رفع نشده است .
بعد از اشکهای بنفش رنگی که به دلیل استفاده از رنگهای خاص در تاتو ایجاد شده است تورم و اختلال بینایی نیز به تازگی در چشم من ایجاد شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی یزد به درستی مدیریت شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عزیزالله سیفی، در یکصد و نود و یکمین جلسه علنی این شورا افزود: مشکلات آبگرفتگی در شبانه روز گذشته کمتر اتفاق افتاد و اقداماتی که شورای شهر یزد برای دفع آب‌های سطحی انجام داد باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: بیشترین بارندگی در منطقه ۳ شهرداری یزد بود و حجم روان آب‌های زیادی را شاهد بودیم و البته سیل بند‌های این منطقه نیز نگرانی ایجاد کرده بود که امکان سر ریز وجود داشت و خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد برای افزایش تاج سیل بند‌ها اقدام شد و مشکلی وجود نداشت.

رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: روان آب‌ها در منطقه ۳ و شهر حمیدیا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که شهرداری‌ها با مشارکت یکدیگر سریعا ورود کرده و این مشکل رفع شد و انشاالله در بارندگی‌های بعدی این چند نقطه که مشکل دار است نیز رفع شود تا نگرانی مردم این مناطق نیز در بارندگی‌ها حل شود.

سیفی ادامه داد: شهر یزد شیب مناسبی ندارد و در طراحی‌های اولیه نیز این مسئله لحاظ نشده است، در این شورا با اقدامات سال‌های اخبر، مسیر رودخانه مرکزی یزد احیا شد و با تکمیل این رودخانه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی اظهار داشت:برای لوله گذاری معابر و همچنین اصلاح گذر در جای جای شهر اقدام و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی نیز حفر شد و امیدواریم با ادامه این مسیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام خواهد شد، شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم.

دیگر خبرها

  • چه کسانی باید جراحی برداشتن لوزه را انجام دهند؟
  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • طالبان آب هیرمند را به شوره‌زار می‌ریزد تا به ایران نرسد
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • طالبان آب هیرمند را به شوره زار می ریزد تا به ایران نرسد