Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@08:58:32 GMT

اگر زیاد می خوابید مشکوک می زنید !

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۳۷۰۲

اگر زیاد می خوابید مشکوک می زنید !

رکنا: بررسی‌ها نشان می‌دهنداستراحت وکبد ارتباط مستقیمی بایکدیگر دارندواگر فرددرصورت خواب واستراحت کافی پس ازساعاتی کار کردن احساس کسالت وخستگی زیادی می‌کنددچارنوعی نارسایی کبدی می‌باشد.

رکنا: در هر ساعتی از روز ممکن است خستگی مفرط بوجود آید، اما معمولاً صبح بعد از بیدار شدن از خواب زیادتر است. برخی از انسان‌ها در تمام طول روز این خستگی را حس می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که زود احساس خستگی می‌کنند و با وجود خواب کافی صبح‌ها به سختی از خواب بیدار می‌شود به احتمال زیاد دچار بیماری‌های کبدی هستند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند استراحت و کبد ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند و اگر فرد در صورت خواب و استراحت کافی پس از ساعاتی کار کردن احساس کسالت و خستگی زیادی می‌کند دچار نوعی نارسایی کبدی می‌باشد.گفتنی است، شناخت نقش کبد در تولید انرژی مشخص می‌کند که چگونه کبد ناسالم می‌تواند سبب احساس خستگی شود. کبد نقش عمده‌ای در تولید انرژی برای بدن دارد. همانطور که می‌دانید، کبد کلوگز را به کلیگوژن تبدیل می‌کند و برای استفاده بعدی بدن ذخیره می‌کند.نتایج مطاعات نشان می‌دهند استراحت ناکافی و خوابیدن در بازه کوتاهی در سب نیز باعث بروز کبد چرب می‌شود و میل افراد را به خورن مواد غذایی چرب و پر کالری افزایش می‌دهد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مادرم با شوهرم همخوابی می کرد / من طلاق گرفتم !

تجاوز به زن بی نوا در برابر چشمان شوهر بی غیرت / آن ها دوستان شوهرم بودند!

حکم اعدام پزشک تبریزی در دیوان عالی کشور تایید نشد + عکس

بازسازی لحظه به لحظه حمله اهواز / تروریست‌ها چگونه آمدند، چگونه کشته شدند؟ + فیلم

مردی دختر زیبای 8 ساله اش را مثله کرد تا به او تجاوز نشود!+عکس

6 پسر گروهی به دختر جوان تجاوز کردند / جسد دختر جوان را سگ های گرسنه خوردند! + عکس

به خانه مدیرعامل کارخانه رفت و آمد داشتم / حالا شرمنده همه هستم!

دخترم زن فاسد و خیابانی شده است / آرزوی مرگش را دارم!

ملکه زیبایی عراق سومین قربانی قتل های سریالی زنان زیبا در بغداد / قربانی بعدی کیست؟ +فیلم و عکس

اولین بازیگر سینمای ایران به خاطر تخلف مجازی به 6 سال زندان محکوم شد+ عکس

حکم مربی منحرف ورزش های رزمی در شیراز صادر شد +عکس

آزاده نامداری بدون حجاب در جشن تولد خودش + عکس

تجاوز نگهبان بیمارستان به اجساد در سردخانه +عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز خواب احساس بیماری نارسایی مشکوک عکس فیلم قتل ایران پسر اهواز تصاویر دختر علاقه حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید

در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم، به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

 از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف شد و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

منبع: تسنیم

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • این علائم نشان دهنده کمبود ویتامین B۱ است
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • با این خوراکی های خوشمزه خواب آلودگی و بی حالی بهاری را دور کنید
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است