Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > سرگرمی - خراسان نوشت: بعد از انتشار خبر پیام تبریک کاظمیان برای تولد بلوچی و پاسخ او به این پست، تعداد زیادی از کامنت های پست‌های آخر این دو چهره به این موضوع اختصاص یافت.

همان طور که انتظار می رفت، بیشتر کامنت ها در اینستاگرام کاظمیان مربوط به مسخره کردن انتخاب او بود و بیشتر کامنت ها در پست آخر بلوچی، خواستگاری از او برای کاظمیان و درخواست پاسخ شفاف او به این ماجرا بود!

با این حال و علاوه بر کامنت های زیادی که روز گذشته درباره فروش کالا و تبلیغ صفحات شبکه های اجتماعی در اینستاگرام این دو نفر دیده شد، افراد زیادی هم به این ماجرا واکنشی طنز نشان دادند که در ادامه تعدادی از آن ها را خواهید خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برگزیده کامنت های پست آخر «کاظمیان»
* داداش جواد، خب مونیکا هم جوابت رو داد. دیگه چی می خوای؟ برو پا پیش بذار دیگه.
* تولد گیسوی بهم ریخته ات مبارک. خوب انتخابی داشتی. آفرین.
* جواد، فقط تو نیستی که عاشقش شدی، «مالنا» نصف پسرای دهه 60 رو عاشق خودش کرد.
* جوادجون فقط سکه مهریه اش نکن که بیچاره میشی.
* عشق به هیچی ربط نداره. عشق بحثش با همه چی فرق داره ولی آدم خنده اش می گیره از این عشق! بگذریم...
* اوهوی جواد، اون عشق منه، دورش خط بکش لعنتی.
* به نظرم الان فقط تبریک تولد «گوهر خیراندیش» توسط «فرانچسکو توتی» این حرکت جواد کاظمیان رو یِر به یِر می‌کنه.
* و اینک چه همه آدم مسخره داریم که فقط بلدن کرکر بخندن! خب عاشق شده دیگه. چرا مسخره بازی در میارین؟ البته خودم هم خنده ام گرفت!
* جواد این هم ایرانیه ها، راحت برو خواستگاریش. فامیلش قبلا بلورچی بوده، حله دیگه داداش.
* کلک می خوای مثل رئیس جمهور فرانسه با این ازدواج به همه آرزوهات برسی ها!

برگزیده کامنت های پست آخر «بلوچی»
* مونیکا خانم هرچی لایک تو این عکس ها داری، به خاطر داش علی ما داری ها.
* مونیکا، جان مادرت بگو که گوجه اون جا چنده؟ رب اون جا پیدا میشه، دو بسته بفرستی؟
* مونی جان بیا و روی این داش جواد ما رو ننداز زمین. بچه خوبیه. خدایی بیاین تحقیق کنین محل. من خودم آمار میدم.
* جواد، دختره قدش کوتاهه. به دردت نمی خوره. مونیکا، خودت بهش بگو که قدت کوتاه.
* خخخخخ! مونیکا جوابت چیه؟ بیایم خواستگاری؟
* هی مادربزرگ! جواد رو به نوه ای قبول می کنی؟
* برای مراسم عروس کشون میاین ایران یا نه؟ اون جا حال نمیده! راننده های ما تند رانندگی میکنن، مردم شما سکته می زنن! بازم هر طور خانواده عروس صلاح می دونن.


17231

 

کلید واژه‌ها : بازیگران سینمای جهان - مهریه - عشق - شبکه‌ اجتماعی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینمای جهان مهریه عشق شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب قنات؛ مهریه زنان طرشتی | ۵ قنات باغ‌های روستا را سیراب می‌کرد

همشهری آنلاین- سمیراباباجانپور: طرشتی‌ها وقتی از قنات صحبت می‌کنند گویی از یک دوست یا رفیق حرف می‌زنند، از شخصی خاص که بسیار باارزش و محترم است. البته احترام به قنات با فرهنگ ایرانی‌ها عجین است.

رضا طرشتی‌نژاد که نسل در نسل در طرشت زندگی کرده‌اند و از خاندان‌های بزرگ این محله با هویت محسوب می‌شوند، درباره اهمیت قنات در طرشت می‌گوید: «همه قنات‌ها وقف بود. قنات آن‌قدر اهمیت داشت که به‌عنوان مهریه زنان در عقدنامه ذکر می‌شد. سند ازدواج مادرم موجود است و مهر او بخشی از آب قنات درج شده است. بااین‌حال، اهمیتی که درگذشته برای قنات قائل بودند با توسعه شهرنشینی کم و بسیاری از قنات‌ها در جریان ساخت‌وساز بلعیده شدند. هنوز ۳ قنات طرشت یعنی قنات صدقی، قنات بالا و قنات اسکندری احیاست؛ وقتی می‌گوییم احیاست، یعنی جان دارد و زنده است. قنات آن‌قدر اهمیت دارد که به‌عنوان شخص و موجود زنده به آن نگاه می‌شد.»

قصه‌های خواندنی تهران را اینجا دنبال کنید

اگر بخواهیم سرچشمه قنات‌های طرشت را بشناسیم، باید سراغ قدیمی‌های محله برویم. محمد حسین‌مردی، پیرمرد خوش‌نام و خوش‌حافظه، محله می‌گوید: «سرچشمه «قنات بالا» در دره نیزار بود که در حال حاضر پارک نهج‌البلاغه نامیده می‌شود. قبلاً چون نیزار زیادی در این محل رشد می‌کرد، در میان اهالی به دره نیزار معروف بود. سرچشمه «قنات صدقی» هم که هنوز زنده است در زیر توتستان‌های فرحزاد است و در میان باغ‌های مردی به نام حاج هاشم و در دره‌ای قرارگرفته که به دره پلنگ معروف بود. آسیاب کهک معروف منطقه ۲ هم در حوالی این قنات ساخت شد و هنوز هم قسمتی از آن باقی مانده است.»

قنات صدقی

آب «قنات کوچیکه» هم از کف رودخانه فرحزاد که در گذشته به «طرشت رود» یا «درشت رود» معروف بود جریان داشت. در حقیقت کف رودخانه مادرچاهش بود.

«قنات شاهک» از روستای حسن‌آباد در محدوده بلوار آیت‌الله کاشانی فعلی جان می‌گرفت و به سمت طرشت و محله‌های پایین دشت ادامه می‌یافت. کف رودخانه کن نیز مادرچاه «قنات اسکندری» است و همچنان جان دارد و زنده است. منظور از مادرچاه سرچشمه‌ای است که قنات از آن نشئت می‌گیرد و نخستین چاه است.

کد خبر 846862 برچسب‌ها هویت شهری همشهری محله

دیگر خبرها

  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • آب قنات؛ مهریه زنان طرشتی | ۵ قنات باغ‌های روستا را سیراب می‌کرد
  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟