Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:32:49 GMT

215 راس دام قاچاق در منوجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۳۹۶۳

215 راس دام قاچاق در منوجان کشف شد

سرهنگ مجید محمودی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مأموران پاسگاه چاه شاهی منوجان هنگام گشت زنی وکنترل خودروهای عبوری در محور اصلی منوجان-هشتبندی به 2 دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شده و این 2 کامیون را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این 2 کامیون 215 راس بره قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی منوجان اظهار داشت: در این زمینه 2 قاچاقچی دستگیر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.
وی بیان کرد: جابجایی و انتقال احشام بدون مجوز بهداشتی سلامت مردم را به مخاطره می اندازد لذا مردم هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق دام را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزار و 500 کیلومتر در 430 کیلومتری جنوب مرکز کرمان قرار دارد.
این شهرستان از جنوب و غرب با شهرستان های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.
7450/7450/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دستگاه قضایی فرمانده انتظامی قاچاق مرکز فوریت های پلیسی منوجان اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ عبدی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران یگان امداد شهرستان بناب در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیفی مقدار ۲ تن و ۵۰۰کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان