Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های متولی استان مرکزی برای برطرف کردن مشکلات سالمندان راهکارهای عملی ارائه کنند. ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی با سالمندان استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار شد با اشاره به مشکلات سالمندان اظهار داشت: آنچه تاکنون در صحبت‌ها شاهد بودیم طرح مشکلات و مسائل سالمندان بود و هیچ عملی مطرح نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی افزود: دولت تقصیری در شرایط اقتصادی کنونی ندارد، بیشترین فشار این شرایط به افرادی که توان کار ندارند که بیشتر سالمندان و بازنشستگان هستند وارد می‌شود و آنان را در مضیقه قرار می‌دهد.

استاندار مرکزی افزود: امیدواریم با توجه به شرایط کشور قوانین و افرادی بر سرکار آیند که به این مسئله توجه ویژه داشته باشند و شاهد کمتر شدن مشکلات سالمندان باشیم.

آقازاده با اشاره به درخواست‌های بهزیستی و کمیته امداد برای ارائه خدمات بیشتر به سالمندان گفت: موارد مذکور در جلسات و کارگروه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند زیرا این حق سالمندان است که از امکانات و خدمات شهری، عبوری، رفاهی و غیره استفاده کنند.

وی اضافه کرد: باید کارهای بزرگ و کوچکی که همت مسئولان را می‌طلبد در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر و متناسب با شان و جایگاه سالمندان است انجام شود تا شاهد دغدغه کمتر سالمندان باشیم.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟

آفتاب‌‌نیوز :

اخیر روزنامه هم میهن از شکستن رکورد تورم تاریخ انقلاب در دولت رئیسی خبر داده بود که بانک مرکزی در جوابیه ای به این گزارش آن را رد کرد اما ناخواسته اطلاعات جدیدی از ثبت رکورد تورم در دولت رئیسی افشا کرده است.

‏بانک مرکزی در بخشی از این گزارش نوشته بود:  «تورم نقطه به نقطه در ماه فروردین سال ۱۴۰۳، نسبت به فرودین سال ۱۴۰۲، به میزان ۲۷.۷ واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال ۳۰ درصد رسیده است».

‏ عبدالناصر همتی در واکنش به این گزارش بانک مرکزی نوشته است: از اطلاع رسانی بانک مرکزی ممنون. البته مناسب بود که تورم سالانه در پایان سال ۱۴۰۲  ‏و فروردین ۱۴۰۳ را هم اعلام می‌کردند. 

‏وی افزود: این اعلام، به معنای این است که تورم فروردین ۱۴۰۲ به میزان «۶۳ درصد» بوده است!

‏همتس نوشت: این تورم اعلام نشده، نتیجه رکورد رشد ۴۳ درصدی چاپ پول در سال ۱۴۰۱ و دلیل عمده فشار به نرخ ارز در ۱۴۰۲ بود.

دیگر خبرها

  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • راهکارهای کاهش استرس
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟