Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار خبر موشک باران مواضع تکفیری در سوریه توسط سپاه در شبکه‌های مجازی، بلافاصله موجی از واکنش‌ها را در پی داشت. کاربران فضای مجازی با هشتگ #گوشمالی_سخت به استقبال این انتقام موشکی رفته‌اند.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امید ملائی؛ ساعت ۲ بامداد دوشنبه، یگان موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواضع سرکرده‌های جنایت تروریستی اهواز را در مناطق اشغالی شرق سوریه هدف قرار داد تا نخستین واکنش قاطع نیرو‌های مسلح کشورمان برای انتقام خون شهدای این حمله تروریستی به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در عملیات «ضربت محرم»، ۶ فروند موشک بالستیک میان بُرد از غرب کشور شلیک شد و به مواضع تحت اشغال گروه تروریستی داعش در نوار ساحلی شرق رود فرات (جنوب شرق استان دیرالزور در شرق سوریه) اصابت کرد.

سپاه پاسداران در این عملیات از دو سلاح استفاده کرد که در یک بخش، از موشک‌های بالستیک ذوالفقار و قیام بهره برده و ۴ فروند موشک ذوالفقار و ۲ فروند موشک بالستیک قیام را به سوی مواضع تروریست‌ها شلیک کرده است.

همچنین آنطور که سپاه اعلام کرده، پس از شلیک موشک‌های بالستیک و اصابت آن‌ها به مقر‌های تروریست‌ها در بوکمال در شرق سوریه، ۷ فروند پهپاد رزمی نیروی هوافضای سپاه نیز مواضع و مقر‌های تجمع و پشتیبانی تروریست‌ها را "بمباران" کرده‌اند.

روی بدنه لااقل یکی از این موشک‌ها، سه شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» و عبارت «قاتلوا اولیاء الشیطان» (با دوستان شیطان بجنگید/ سوره نساء آیه ۷۶) نوشته شده بود.

انتشار این خبر در شبکه‌های مجازی، بلافاصله موجی از واکنش‌ها را در پی داشت. کاربران فضای مجازی با هشتگ #گوشمالی_سخت به استقبال این انتقام موشکی رفته‌اند. این هشتگ اشاره‌ای به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مدال‌آوران بازی‌های آسیایی است که در واکنش به حادثه تروریستی اهواز گفته بودند: «تروریست‌ها گوشمالی سختی خواهند دید.»، بخشی از این واکنش ها را بررسی می کنیم؛

فامیل دور یکی از فعالان توییتر در واکنش به این انتقام موشکی نوشت: موشک میزنیم به داعش براندازا فحش میدن موشک میزنیم حزب دموکرات باز براندازا فحش میدن موشک میزنیم به مقر تروریست های حادثه اهواز باز بارندازا فحش میدن تنها جایی که موشک بزنیم ودیگه براندازا فحش ندن اسرائیله، چون بعدش براندازی وجودنداره که بخواد فحش بده #گوشمالی_سخت #ضربت_محرم

محمد پاداش هم به تفاوت دو نگاه اشاره کرد و نوشت: تفاوت دیدگاه رو ببینید چقدره...

+برای ۲سال بیشتر زنده موندن بیماران خاص ۱میلیارد هزینه میکنی؟!

_وزیر بهداشت: نه!

+برای یک دقیقه لبخند محمد طاها و خانواده‌ش چیکار میکنی؟!

_سپاه: ۴تا موشک حروم تکفیری‌ها می‌کنم فدای سر محمدطاها... #گوشمالی_سخت #انتقام_سخت

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی هم در واکنش به این انتقام موشکی نوشت: تروریست ها سال ۸۴ تو خیابان نادری تو شلوغترین زمان ساعتی با انفجار بمب صوتی مردم رو تو محل جمع کردندو بعد بمب اصلی رو منفجر کردند. حالا امروز سپاه بعد از موشک بارون و تجمع تروریست ها با ۷ پهپاد بمبارونشون کرد! انتقام یعنی به روش خودت، خودت نابود شی #ضربت_محرم #گوشمالی_سخت

کاربر مهدی هم با اشاره به صبح نابودی رژیم صهیونیستی نوشت: چه صبح دل‌انگیزی خواهد بود؛از خواب که بلند شدیم اخبار اعلام کنه موشک‌های ایرانی قلب تل‌آویو،حیفا رو باخاک یکسان کرده‌ و دیگه لکه سیاهی به‌نام صهیونیست وجود نداره #گوشمالى_سخت #زندگی_سگی_اسرائیلیها

سید حمید علیزاده هم نوشت: دوران بزن در رو دیگه تموم شده الان همه میدونن اگه تو ایران ترقه بازی کنن یه #گوشمالی_سخت در انتظارشونه انتقام حادثه مجلس رو حدود 10 روز بعد گرفتیم انتقام #حادثه_تروریستی_اهواز رو حدود یک هفته بعد #سپاه متشکریم

محمد مهدی معنوی هم با یادی از شهید طهرانی مقدم نوشت: شهید تهرانی مقدم ایده اش را داد ... همان موشک قیام ... حالا پس از سالها از شهادتش ... هنوز به تروریستها و اربابانشان ... #گوشمالى_سخت میدهد ... #ضربت_محرم

آدم بن حوا هم به نابودی اسرائیل اشاره کرد و در این باره نوشت: ولی اینا که یه دست گرمی ساده بود برای سپاه، به نظرم هشتگ #گوشمالی_سخت رو واسه چارتا جوجه تروریست خونه به دوش نزنید، صبر کنید اون صبحی که بیدار شدیم دیدیم گروه تروریستی اسرائیل با خاک یکسان شده استفاده‌ش کنید

یکی دیگر از کاربران هم نوشت: موشک پاسخ فشنگ این #گوشمالی_سخت تنها پاسخ ترقه بازی نوچه های مزدور آمریکا و ال سعود بود وای به حالتون اگر غلطی ازتون سر بزنه اونوقته که دیگه شهرهای موشکی دهن باز میکنه و اتفاقی که باید بیفته بلاخره رخ میده #گوشمالی_سخت #انتقام_طاها

کاربر فاطمه با اشاره به خواسته ی مادر محمد طاها شهید چهار ساله ی حمله ی تروریستی اهواز نوشت: مادر شهید محمد طاها اقدامی پس از وقوع حادثه و به شهادت رسیدن فرزندش خواسته بود که انتقام بچه اش را بگیرند.خدا رو شکر که خواسته مادر طاها برآورده شد! #انتقام_طاها #گوشمالی_سخت

یکی دیگر از کاربران هم نوشت: تو #اهواز 24 تا #شهید دادیم. امروز 6 تا #موشک زدیم .به ازای هر 4 شهید یک موشک روانه #تروریست ها شد. #گوشمالی_سخت #صبح_شما_هم_بخیر

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله موشکی سپاه پاسداران محمد طاها حادثه تروریستی اهواز انتقام خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج

اندیشکده شورای آتلانتیک معتقد است حمله بی‌سابقه 14 آوریل ایران به خاک اسرائیل یک تیر هشدار بود و نشان می‌دهد که تهران به رغم نداشتن نیروی هوایی مدرن توانایی ضربه زدن به اسرائیل را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اندیشکده شورای آتلانتیک در یکی از تازه‌ترین تحلیل‌های خود در مورد واکنش نظامی هفته گذشته تهران با بیان اینکه روزگاری ایران در عرصه صنعت نظامی هوایی ضعیف بود اما اکنون پیشرفت چشمگیری داشته و در اوج به سر می‌برد نوشت: حمله بی‌سابقه ۱۴ آوریل ایران به اسرائیل یک تیر اخطار بود. این واکنش نشان می‌دهد که تهران به‌رغم نداشتن نیروی هوایی مدرن ظرفیت بالقوه‌ای برای ضربه زدن به اسرائیل و مقابله با برتری هوایی آن را دارد.

این اتاق فکر آمریکایی در ادامه آورده است حمله مستقیم هوایی ایران به خاک اسرائیل نقطه عطفی در شرایط امنیتی رو به وخامت منطقه بود. اگرچه حمله اخیر نکته جدیدی را در مورد توانایی‌های نظامی ایران فاش نکرد اما ظرفیت‌های خطرناک ایران در بهره برداری از فقدان عمق استراتژیک اسرائیل را نشان داد.

این گزارش با بیان اینکه حمله ایران، اسرائیل را به تجدیدنظر در محاسباتش در مورد ایران وادار می‌کند، افزود: برخی تحلیلگران سیاست خارجی، نوع واکنش ایران در پاسخ دادن به حمله اسرائیل به کنسولگری در دمشق را دارای بازخوردهای منفی برای تهران توصیف می‌کردند اما جمهوری اسلامی و رهبر آن آیت الله علی خامنه‌ای این امر را از دیدگاهی متفاوت مشاهده و ارزیابی می‌کردند.

نویسنده گزارش با تکرار ادعاهای رسانه‌های صهیونیست در مورد مقابله و همکاری غرب در کنار اسرائیل با موشک‌ها و پهپادهای ایرانی مدعی شد که حمله ایران آسیب زیرساختی قابل توجهی را به دنبال نداشت. با این حال شورای آتلانتیک با بیان اینکه ممکن است همه این اقدامات از روی برنامه‌ریزی انجام شده باشد، اذعان کرد اگر سه هزار یا ۳۰ هزار موشک و پهپاد بدون اخطار قبلی به سمت اسرائیل پرتاب شوند، مقابله با آن‌ها بسیار سخت خواهد بود.

این در حالی است که بر اساس برخی اطلاعات، گفته می‌شود حزب الله لبنان که اصلی‌ترین متحد ایران است، زرادخانه‌ای متشکل از ۱۵۰ هزار راکت و موشک در اختیار دارد.

این مرکز پژوهشی آمریکا، نیروی هوایی را پاشنه آشیل امنیتی ایران از زمان جنگ هشت ساله ایران و عراق (۱۹۸۰-۱۹۸۸) دانست و اعلام کرد که پس از آن جنگ، ایران برای تقویت توان هوایی خود تلاش کرد و در کنار آن بخش عمده‌ای از منابع خود را در زمینه توسعه برنامه موشکی بالستیک و پهپاد رزمی سرمایه گذاری کرد. ایران به دلیل آنکه سال‌ها با محدودیت‌های تسلیحاتی سازمان ملل درگیر بود، پیوسته سعی کرد تا برد و دقت موشک و پهپادهای خود را افزایش دهد و در این مسیر موفق شد قابلیت موشکی و پهپادی خود را به این سطح بالا ارتقا دهد.

کد خبر 748161

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)