Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گزارش جدیدی از آمار قربانیان فلسطینی در حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست به آنها طی ماه سپتامبر منتشر شده است.

بر این اساس، ۲۶ شهروند فلسطینی در طول ماه سپتامبر گذشته هدف اصابت گلوله از سوی نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

این در حالی است که در طول این مدت همچنین ۴۵۰ فلسطینی نیز به اسارت رژیم صهیونیستی درآمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، روند سرکوب فلسطینیانِ ساکن مناطق مختلف اراضی اشغالی توسط صهیونیستها همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4418258

منبع: مهر

کلیدواژه: تل آویو رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده آمریکا ایران عراق سوریه روسیه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین عربستان سعودی ترکیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد اتحادیه اروپا آلمان انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد

یک تحلیلگر صهیونیست فاش کرد رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ۲ بار دیدار با وزیر خارجه آمریکا را رد کرد.

به گزارش ایسنا، باروخ یدید، تحلیلگر صهیونیست امور خاورمیانه گفت: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ۲ بار دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا را رد کرد. یک بار طی کنفرانس جهانی اقتصاد در ریاض و بار دیگر در جریان سفر بلینکن به اراضی اشغالی. محمود عباس از آمریکا به دلیل استفاده از حق وتو علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل خشمگین است. وی به مسؤولان فلسطینی دستور داده که با هیچ مسؤول آمریکایی دیدار نداشته باشند.

طبق گزارش معا، این تحلیلگر از وجود اختلافات بین محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و حسین الشیخ، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) خبر داد و گفت الشیخ با تحریم آمریکایی‌ها مخالف است.

این تحلیلگر اعلام کرد یک مقام فلسطینی ارشد در رام الله گفته است فلسطینی‌ها گام اضافی را برای عضویت کامل در سازمان ملل اتخاذ خواهند کرد و اکنون پنج رای جدید برای تضمین اکثریت در اختیار دارند و از ضعف اسرائیل استفاده می‌کنند اما یدید تاکید کرد تشکیلات خودگردان فلسطین در مقابل واشنگتن ضعیف است.

به گفته این تحلیلگر صهیونیست تنش بین محمود عباس و واشنگتن در سایه سندی است که وزرای خارجه عرب به بلینکن داده‌اند و در آن از واشنگتن خواسته‌اند برای تشکیل کشور فلسطین ظرف سه سال تلاش کند.

در این سند بر لزوم توقف فعالیت نظامی رژیم صهیونیستی در مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطین، عقب‌نشینی از مناطق فلسطینی جدید، ایجاد یک فرودگاه فلسطینی جدید، کنترل مشترک با صهیونیست‌ها بر گذرگاه‌ها، تبدیل مناطق «ب» به مناطق «الف» و انجام اصلاحات در دستگاه‌های امنیتی فلسطین و بعدا برگزاری مذاکرات درباره پرونده قدس، مرزها، آب و آوارگان است اما بلینکن تاکنون از بررسی این سند امتناع کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد
  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • آنروا از شهادت ۱۰ هزار زن در جنگ غزه خبر داد
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • شهادت ۳ فلسطینی در حمله اشغالگران به شمال رفح