Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:15:09 GMT

رویداد روابط عمومی های استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۴۸۴۰

رویداد روابط عمومی های استان سمنان

 نخستین رویداد روابط عمومی های استان سمنان، با محوریت بزرگداشت استاد فقید میرزابابا مطهری نژاد پدر روابط عمومی ایران در سمنان برگزار شد .   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در این مراسم با تجلیل از یک عمر تلاش مرحوم مطهری نژاد ، استاد دامغانی عرصه خبر و روابط عمومی ، سرفصل های مسئولیت اجتماعی در سازمان های دولتی، تاثیر مسئولیت اجتماعی بر برندسازی سازمانی، اهمیت حرفه ای گرایی در روابط عمومی از منظر استاد مطهری نژاد و ویژگی های مدیر برتر با نگاهی به زندگی استاد مطهری نژاد مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در این مراسم با تاکید بر لزوم شناخت کارشناسان روابط عمومی از اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور گفت: روابط عمومی ها با ایجاد برقراری پیوند با جامعه زمینه کاهش دغدغه های حوزه اجرایی را فراهم کنند.
ناجی با اشاره به نقش اثرگذار روابط عمومی ها در جامعه و دستگاه ها، تصریح کرد: روابط عمومی در ساختار سازمانی در کنار مدیران دستگاه ها به منظور ایجاد روابط بین مسئولان و جامعه است.   انتهای پیام / گ برگزاری جلسه رویداد روابط عمومی های استان سمنان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد