Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک فروند هواپیمای مسافربری پس از مدت کوتاهی از زمان بلند شدن از باند فرودگاه بین المللی چاک به دریا سقوط کرد.

نیروی دریایی آمریکا که در پایگاهی در مجاورت جزیره میکرونزی در نزدیکی فیلیپین (محل سقوط هواپیما) بودند، به محل حادثه حرکت کردند. آنها مسافران و خدمه پرواز را از داخل هواپیما بیرون کشیدند و به ساحل رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مسافر در این میان جان خود را از دست داد و تحقیقات هنوز در این باره ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید: فرو ریختن هتلی پس از زمین لرزه اندونزی + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

یک کشته بر اثر سقوط هواپیما در میکرونزی + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ هفت خدمه لنج باری غرق شده در آب های اطراف جزیره قشم، نجات یافتند

تین نیوز

اسماعیل مکی زاده روز پنجشنبه در تشریح جزییات غرق یک لنج باری در نزدیکی آب های قشم اظهارکرد: شب گذشته هشتم فروردین حوالی ساعت ۲۲:۰۰ به دلیل شرایط نامساعد جوی و طوفانی بودن دریا، لنج باری درحال تردد از مبدا امارات متحده عربی در حوالی بندر سوزا و رمچاه جزیره قشم غرق شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداه کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مکی زاده ادامه داد: به محض دریافت پیام اضطرار بلافاصله با هماهنگی مرکز ملی جستجو و نجات دریایی استان هرمزگان شناور ناجی ۱۰ از قشم به موقعیت سانحه اعزام شد.

معاون دریایی بنادر هرمزگان گفت: یکی از هفت خدمه این شناور توسط لنج عبوری و ۶ نفر خدمه دیگر نیز توسط شناور ناجی ۱۰ اعزامی از قشم نجات یافتند.

به گفته مکی زاده بی توجهی به هشدارهای هواشناسی و دریاروی در شرایط نامساعد جوی مهم ترین علت این حادثه بوده است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب های خلیج فارس گسترده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افسانه‌ها درباره یک مکان مرگبار؛ مثلث آلاسکا کجاست؟
  • نجات یک گردشگر از غرق شدن در سواحل جزیره قشم
  • گشت‌زنی هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان نیمروز
  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • ◄ هفت خدمه لنج باری غرق شده در آب های اطراف جزیره قشم، نجات یافتند
  • نجات هفت خدمه لنج باری در آب‌های اطراف جزیره قشم
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • مراجعه ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان جزیره کیش در تعطیلات نوروزی
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • مسافران نوروزی جزیره کیش