Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح سه‌شنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: هر سال ویزای زائرین بوشهری مراسم اربعین در استان‌های دیگر صادر می‌شد که باعث مسائل و مشکلاتی برای شهروندان بوشهری شده بود.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امسال با پیگیری‌های استاندار بوشهر و سایر مسئولین استان ویزای اربعین در استان بوشهر صادر می شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در اربعین امسال شاهد یک نمایش عظیم و پرشورتر از سال‌های قبل با حضور خیل مشتاقان ابا عبدالله حسین از سراسر کشور و استان بوشهردر کنار مردم عراق که مثل برادر در کنار مردم ایران هستند باشیم.

برزگرزاده افزود: شاهد موج شدید گرانی کالاها در سطح جامعه هستیم  که باعث نگرانی شدید شهروندان شده است و عده‌ای سودجو نیز متاسفانه از این فرصت استفاده کرده و باعث اختلال در بازار شده‌اند.

وی بیان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی مرتبط برخورد جدی‌تری با این افراد داشته باشند و همچنین نظارت بیشتری نیز بر روی کنترل قیمت‌های بازار داشته باشند.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم که در حق خودمان ظلم نکنیم و به اندازه مصرف کنیم و از خرید بیش از اندازه کاهای مصرفی خوداری کنیم.

برزگرزاده در پایان از دستگاه قضایی درخواست کرد که برخورد قاطعانه ای با اخلال  گران نظام اقتصادی و محتکران داشته باشند.

کد خبر 4418301

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر بوشهر بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس گرگان مشهد ماه محرم شهرکرد حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

کد خبر 6094978 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد