Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:36:49 GMT

مسمومیت با الکل یک نفر را کشت و 2 نفر را نابینا کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۵۳۲۴

مسمومیت با الکل یک نفر را کشت و 2 نفر را نابینا کرد

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: یک نفر از مسموم شدگان ناشی از مصرف الکل که از استان خراسان شمالی به بخش مسمومیت های این بیمارستان منتقل شده بود جان باخت و 2 نفر دیگر نابینا شدند.

علی باغستانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار نفر به علت مسمومیت ناشی از مشروبات الکلی ششم مهر ماه از شهرستان شیروان استان خراسان شمالی به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: از ابتدای شهریور ماه تاکنون نیز 18 مسموم ناشی از مصرف مشروبات الکلی از شهرهای شمال شرق کشور در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد پذیرش شده اند.
وی گفت: از این تعداد 2 نفر در بیمارستان بستری هستند و بقیه بهبود نسبی یافته و مرخص شده اند.
بخش مسمومین بیمارستان امام رضا (ع) مشهد تنها مرکز مجهز و پیشرفته تشخیص و درمان مسومیتها در شمال شرق کشور به شمار می رود که بیماران را از سراسر استان خراسان رضوی و دیگر استانهای همجوار پذیرش می کند.
بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با یک هزار تخت فعال بزرگترین بیمارستان آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی است.
این بیمارستان از سال 1313 در فضایی به مساحت 280 هزار مترمربع فعال است.
بیمارستان شماره 2 امام رضا (ع) نیز با 610 تخت بیمارستانی در داخل محوطه بیمارستان قدیمی ساخته شده که در سال 1395با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.
3027 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسمومين الكل نابينا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ میر حافظ حسینی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به دانش آموزان نابینا آموزش می‌دهد با برجسته سازی وسایل آموزشی ازجمله وسایل ریاضی و جغرافیا و علوم زمینه آموزش ساده را برای دانش آموزان نابینا فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این معلم پرتلاش در جشنواره جایزه معلم بهمن سال ۱۴۰۲ در تهران برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم