Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی صیادی در حاشیه گردهمایی مداحان پلدختر گفت: آسیب شناسی دینی یکی از وظایف مداحان و هیئت‌های مذهبی است و خدمت کردن در دستگاه امام حسین (ع) توفیق الهی است که مداحان به نیابت امام زمان (عج) به برپایی عزاداری برای سید و سالار شهیدان می‌پردازند.

وی، افزود: مداحان باید قدر خود را بدانند و مطالب و اشعار خود را برگرفته از حقیقت شخصیت ائمه اطهار بخوانند تا بتوانند در مخاطبان خود ایجاد تحول روحی و معنوی کنند و با آن‌ها رابطه عاطفی برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر، خاطرنشان کرد: نقش مداحان در ترویج اهداف قیام امام حسین (ع) و جذب جوانان کلیدی است و آن‌ها در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی و تهدیدات دشمنان ظرفیت‌های مهمی هستند.

حجت الاسلام صیادی به برگزاری انتخابات کانون مداحان در آذرماه امسال اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این انتخابات شناسایی و ساماندهی مداحان و تشکیل بانک اطلاعاتی و استفاده از توان فرهنگی مداحان است.

وی، افزود: تا کنون تعداد ۲۲۵ مداح در شهرستان پلدختر در سامانه «طوبی» ثبت نام کرده اند و هفت عضو اصلی و سه عضو علی البدل در انتخابات برگزیده می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر، خاطر نشان کرد: داوطلبان عضو کانون مداحان برای ثبت نام و شرکت در این انتخابات مدارک خود را به اداره تبلیغات اسلامی ارائه دهند.

انتهای پیام/د

انتخابات کانون مداحان پلدختر آذر ماه امسال برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پلدختر، اظهار داشت: جاده پلدختر - خرم‌آباد باگذشت سالیان از وقوع سیلاب همچنان ناایمن و قربانی می‌گیرد و تسریع در تکمیل آن مطالبه مردم شهرستان‌های پلدختر و معمولان است.

وی عنوان کرد: جاده پلدختر - خرم‌آباد به قتلگاه تبدیل شده و مردم را رنج می‌دهد و باعث شده اتفاقات ناگواری در آن رخ دهد که موجب تلفات جانی زیادی شده است.

امام‌جمعه پلدختر، افزود: تقسیم این جاده به چهار قطعه، تکمیل و سرعت‌بخشیدن به آن خواسته مردم است چرا که هنوز پیشرفت چشمگیری ندارد.

حجت‌الاسلام موسوی، گفت: قطعه‌های این جاده که به قرارگاه خاتم مربوط می‌شود خوب کارکرده اما در سایر قطعه‌ها ردیف بودجه‌ای کفاف نداده و مدت‌ها است تعطیل یا نیمه‌جان است.

وی از تلاش مسئولان، استانداران سابق و نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبار برای جاده پلدختر - خرم‌آباد تقدیر کرد.

امام‌جمعه پلدختر، یادآور شد: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات قرارگرفتن پروژه پلدختر - خرم‌آباد در مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به لرستان است.

کد خبر 6089113

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟