Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:44:56 GMT

هنوز برخی ها جنگ اقتصادی را باور نکرده اند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۶۰۵۵

هنوز برخی ها جنگ اقتصادی را باور نکرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین بابایی صبح سه شنبه در جشنواره اصلاح الگوی مصرف آب در ساری با عنوان اینکه موضوع آب در کشور می تواند زمینه ساز مسائل امنیتی شود افزود: جنگ آینده جنگ بر سرآب خواهد بود و این مسئله را در کشورهای دیگر شاهد هستیم.

وی با اظهار اینکه شرایط آب در کشور ما نیز قابل تامل شده است پیشنهاد برگزاری همایش مدیریت آب و بررسی جنبه های معنوی آب مایه حیات را ارائه داد و گفت: بخش اعظم کشور ایران در منطقه خشک قرار دارد و در برخی روستاها اقدام به آبرسانی با تانکر صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر بیش از ۶۰ درصد آب مخازن برداشت شود سبب ایجاد فاجعه می شود تصریح کرد: طبق آمار در ایران در بسیاری از مخازن میزان برداشت آب بیش از ۸۳ درصد است.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: از ۶۰۰ دشت بزرگ ایران ۲۹۸ دشت خشک شدند و نشست دشت ها و ایجاد چاله های بزرگ سبب بروز مشکلاتی در آینده خواهد شد.

سردار بابایی با اظهار اینکه دانش بومی در حوزه آب تولید نکرده ایم تصریح کرد: در موضوع آب باید دانش بومی تولید کرد و با این دانش می توان نجات یافت و اگر مسئله آب را باور نکنیم دچار مشکل می شویم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به جنگ اقتصادی علیه کشور گفت: متاسفانه برخی هااز جمله فرمانده اقتصاد مقاومتی این جنگ اقتصادی را هنوز باور نکرده اند و در مسئله آب نباید اینگونه عمل کنیم و باید به بحران آب باور داشته باشیم.

کد خبر 4418376

منبع: مهر

کلیدواژه: بحران آب سپاه کربلای مازندران بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس گرگان مشهد ماه محرم شهرکرد حمله تروریستی اهواز شیراز رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان‌شدن صنعت نفت و گاز بود
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد