Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > خاورمیانه - ایسنا نوشت: وزارت خارجه کویت به اخبار منتشر شده درباره بی‌نتیجه بودن سفر محمد بن سلمان به کویت واکنش نشان داد.

به گزارش روزنامه رأی الیوم، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان روز یکشنبه سفر بسیار کوتاهی به کویت داشت که در جریان آن با صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر این کشور دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار که کمتر از دو ساعت به طول انجامید بنا به گفته مقامات سعودی، درباره "آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی و منافع مشترک و تلاش برای حمایت از کار مشترک در چارچوب شورای همکاری خلیج فارس" صحبت کردند.

 

 

قرار بود در این دیدار درباره استخراج نفت از منطقه‌ای در مرزهای عربستان و کویت و همچنین پرونده قطر نیز صحبت شود. رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی سفر کوتاه بن سلمان را بی‌نتیجه و شکستی برای او در همراه کردن کویت با خود در پرونده‌های منطقه‌ای و مشترک ارزیابی کرده بودند.

در همین راستا، وزارت خارجه کویت در واکنش به اخبار رسانه‌ها درباره بی‌نتیجه بودن سفر بن سلمان به این کشور گفت: ما از اخبار دروغ رسانه‌ها بسیار متأسفیم. این اخبار درباره نتایج سفر بن سلمان صحت ندارد. هدف چنین اخباری توهین به روابط برادرانه میان دو کشور است.

در بیانیه این وزارت‌خانه آمده است: مذاکرات صورت گرفته براساس روحیه برادرانه میان دو کشور و تأکید بر منافع مشترک و پیش‌برد فعالیت‌های شورای همکاری خلیج فارس بود.

52310

کلید واژه‌ها : کویت - عربستان - محمد بن سلمان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش ایسنا،‌ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی