Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شجاعی در جریان دیدار جام حذفی تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان که منجر به حذف سرخپوشان تبریزی شد از زمین مسابقه اخراج شد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت یک جلسه ای روبرو شد.

کاپیتان ملی پوش تراکتورسازی که در نتیجه گیری های اخیر این تیم در لیگ برتر تاثیر بسزایی داشته است محرومیت خود را غیرمنصفانه دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز قصد دارد با صدور بیانیه ای نسبت به محرومیت شجاعی واکنش نشان داده و نامه ای را برای تجدیدنظر در قبال این حکم به کمیته انضباطی ارسال کند تا این بازیکن بتواند در دیدار بعدی سرخپوشان تبریزی مقابل سپیدرود رشت به میدان برود.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و سپیدرود رشت، چهارم آبان ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جام حذفی صنعت نفت زمین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ملی پوش لیگ برتر تراکتورسازی تبریز صدور بیانیه ای کمیته انضباطی فوتبال ورزشگاه یادگار امام مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر، پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم خواهند رفت.

با توجه به ۲۴ امتیازی بودن دو تیم و شرایط حساس نیمه پایین جدول، شاگردان مسعود شجاعی و رضا عنایتی به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی دارند.

هوادار که در سال جدید دو تساوی و یک برد به دست آورده امیدوار به ادامه روند امتیاز گیری‌اش است.

ترکیب هوادار به این شرح است:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، محسن سفیدچقایی، مهدی گودرزی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و یونس شاکری

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز