Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینو اصلانی مسوول بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اشتغالزایی یکی از اهداف مهم در بسیج جامعه زنان کشور است با توجه به اینکه زنان جامعه در کشورمان  توانمندی های ویژه ای را دارا هستند پس از اینکه مورد شناسایی قرارر گرفتند حمایت های لازم در جهت ایجاد مشاغل خانگی و کوچک ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح معین درراستای حمایت از بانوان کارآفرین است افزود: سیاست های سازمان بسیج جامعه زنان همگام با سازمان بسیج سازندگی کشور است که کمک به اشتغالزایی دارد. طرح معین در بسیج سازندگی توسط بسیج جامعه زنان کشور اجرایی می شود.

مسوول بسیج جامعه زنان کشور در خاتمه افزود: بانوان کارآفرین در هر شهر و استانی می توانند جهت برخورداری از طرح معین به دفاتر بسیج سازندگی مراجعه و از حمایت های لازم هم بهره برده و نقش موثری در اشتغالزایی داشته باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند

اسلام خیری مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: به‌مناسبت هفته سلامت، بسیج دانشجویی جامعه پزشکی در قالب اردو‌های جهادی در مناطق سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، پرستار و ماما و دارویار خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: در قالب این طرح خدمات مامایی، پرستاری، دیابت، قند و فشارخون ارائه می‌شود.

خیری اضافه کرد: همچنین پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد به هزار و۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارائه کرده است.

به گفته مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد، حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتربرخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص حفظ حریم و حرمت زنان سرزمین
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • اشتغالزایی بیش از ۲۴۰۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان‌غربی