Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی حبیبی، سرپرست گروه نمایشی سپید وسیاه  با بيان اينكه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان مهمترین رویداد تئاتر خیابانی کشور است، افزود: علاوه بر کسب مجوز حضور در مرحله نهایی جشنواره تئاتر فجر، موفق شدیم پنج مقام این دوره ازجشنواره مریوان را به خود اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان مهمترین رویداد تئاتر خیابانی کشور است؛ اظهار کرد: این جشنواره روند رو به رشدی را طی می کند و هر ساله به بهترین شکل توسط مسؤولان و مردم علاقمند این شهر میزبانی می‌شود.

مهدی حبیبی با تاکید بر اینکه این جشنواره جایگاه خود را به خوبی پیدا کرده و کارهایی به این جشنواره  راه پیدا می‌کنند که از نظر فنی از کیفیت بالایی برخوردارند، اظهار داشت: حتی شاید رقابت در این جشنواره از بخش خیابانی جشنواره فجر هم بالاتر باشد، امسال هم آثار باکیفیتی در این جشنواره حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر بین‌المللی مریوان گروه ما با دو اثر نمایشی حضور داشت؛ بیان کرد: ما در بخش رقابتی این دوره از جشنواره، با نمایش (صعود به ارتفاعات بالا) به نویسندگی و کارگردانی (نرگس خاک‌ کار) و در بخش مرور هم با نمایش (یک میهمانی ساده) به نویسندگی و کارگردانی بنده حضور داشتیم که برای هر نمایش سه اجرا و در مجموع 6 اجرا انجام شد.

حبیبی گفت: علاوه بر کسب مجوز حضور در مرحله نهایی جشنواره تئاتر فجر امسال، موفق شدیم پنج مقام و جایزه این دوره از جشنواره مریوان را به خود اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: دیپلم افتخار بازیگری مرد به مصطفی کولیوندی، لوح تقدیر بازیگری دوم زن و لوح تقدیر سوم نویسندگی و طراحی ایده و تقدیر کارگردانی به نرگس خاک‌کارو لوح تقدیر دوم طراحی صحنه به بنده اعطا شد.

 

انتهای پیام/ج

کسب 5 مقام درجشنواره تئاتر خيابانی مریوان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد تئاتر خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش

مجموعه پویانمایی «شتر و آسیابان» به کارگردانی عبدالله علیمراد برای بار سوم در کشور مراکش در سومین جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» برای کودکان و نوجوانان به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

بر اساین این خبر، از این مجموعه در بازار فیلم هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی