Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@01:22:29 GMT

توسلى موسیقى جان دار را مى سازد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۷۰۰۱

توسلى موسیقى جان دار را مى سازد

ساخت موسیقى فیلم سینمایى «جان دار» به کارگردانى حسین امیرى دومارى، پدرام پورامیرى توسط امیر توسلى آغاز شده است. ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، ساخت موسیقى این فیلم توسط امیر توسلى آغاز شده و کار همزمان در حال طى کردن آخرین مراحل فنى براى آماده شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسلى پیش از این آهنگسازى آثارى چون مجموعه «شهرزاد» و فیلم هاى سینمایى «نهنگ عنبر»، «کافه ستاره»، «دایره زنگى» و بیش از ٣ فیلم دیگر را بر عهده داشته و چندین بار نامزد دریافت جایزه از جشنواره ها و رویدادهاى سینمایى کشور شده است.

 تهیه کنندگى «جان دار» را که فیلمبردارى آن اواخر مردادماه در تهران به پایان رسیده، کامران مجیدى بر عهده دارد و قرار است که فیلم براى حضور در سى و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثرى، جواد عزتى، مسعود کرامتى، على شادمان، گیتى قاسمى، محمدعلى محمدى، امیراحمد قزوینى، بازیگرانى هستند که در این فیلم مقابل دوربین رفته اند.

در خلاصه داستان «جان دار» آمده است: «بخدا اگه یه بار دیگه بگین شام چی شد، غذا چیه، همین وسط خودم رو دار میزنم که غذاخوردن یادتون بره. بابا از گشنگی نمردین که؟؟»

اسامى دیگر عوامل «جان دار» عبارتند از نویسندگان: حسین امیرى دومارى، پدرام پورامیرى و محمد داودى، مجرى طرح: حسین فرضى زاد، مدیر تولید: احسان وحید، مدیر فیلمبردارى: هومن بهمنش، مشاور کارگردان: محسن قرایى، طراح صحنه و لباس: بابک کریمى طارى، طراح گریم: عباس عباسى، مدیر صدابردارى: طاهر پیشوایى، مدیر برنامه ریزى و دستیار اول کارگردان: هانیه بساتینى، مدیر تدارکات: نادر اژدرى، منشى صحنه: نائله شریفى، عکاس: اردلان آزرمى، فیلمبردار پشت صحنه: مانی مجیدی و مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى

انتهای پیام/

R1356/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران + ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از آمار افزایش تصادفات موتورسواران در تهران و روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران ببینید.

کد خبر 847892 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها موتور و موتور سوار پزشکی قانونی خبر مهم تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران + ویدئو
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد