Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از اعلام نتایج هشتمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد. ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی، محمدرضا اخوان‌عبداللهیان با اشاره به برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خراسان‌رضوی در روز یکشنبه، 8 مهرماه 97 در مشهد ‌و 11 شهر استان اظهار داشت: این دوره انتخابات در شهرهای مشهد‌مقدس، نیشابور، تربت جام، سبزوار، کاشمر، تایباد، تربت حیدریه، خواف، درگز، قوچان، سرخس و گناباد برگزار شد و جمعاً 4 هزار و 894 رای اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دستگاه نظارت بر هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌رضوی افزود: آرای اخذ شده با حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات شمارش شد و در نهایت نتایج شمارش آرا به شرح جدول زیر اعلام شد.

اخوان‌عبداللهیان ضمن تشکر از حضور اعضای سازمان در این انتخابات اذعان داشت: امیدوارم از ظرفیت جامعه مهندسی در راستای پیشرفت و توسعه صنعت ساختمان در شهرهای استان به خوبی استفاده شود

لیست نتایج به شرح ذیل است: 

انتهای پیام/ ز

R41362/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ jk گل محمدی در خراسان رضوی
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور