Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ‌به نقل از آس، اتلتیکو مادرید چهارشنبه شب در هفته‌ دوم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف بروخه بلژیک می‌رود اما این تیم نمی‌تواند از بخشی از ورزشگاه خود استفاده کند. یوفا، قرمز و سفیدپوشان را جریمه کرد و این باشگاه نمی‌تواند ۳۰۰۰ بلیت خود را بفروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم اسپانیایی به خاطر این که هوادارانش مواد آتش‌زا پرتاب کردند و همچنین پلاکاردی با علامت نژادپرستی به نمایش در آوردند جریمه شد.

باشگاه اتلتیکو مادرید این جریمه را منصفانه نمی‌داند چون معتقد است هوادارانش در دیدار فینال لیگ اروپا رفتار خوبی از خود نشان دادند. تنها دو هوادار از مواد آتش‌زا استفاده کردند که یکی از آنها شناسایی و کارت عضویتش لغو شد.

در حالی بخش غربی ورزشگاه واندا متروپولیتانو بسته خواهد بود که باشگاه اتلتیکو معتقد است، نبود ۳۰۰۰ تماشاگر تاثیری در جشن این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یوفا اتلتیکو مادرید جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در روزی مقابل سپاهان شکست خورد که در نیمه اول از این تیم پیش افتاد و فرصت خوبی داشت تا با غلبه بر تیم ژوزه مورایس، به رتبه چهارم صعود کند.

نکته جالب در این بازی حضور پرشور هواداران ملوان بود که تمام صندلی‌های ورزشگاه را پر کرده بودند و در این بین دو بازیگر تلویزیون هم در جایگاه ویژه برای هواداری از ملوان آمده بودند.

سپند امیرسلیمانی و امیرعلی نبویان دو هنرمندی بودند که امروز بازی را از نزدیک دیدند و شور و حال خاصی نیز در حین تماشای بازی داشتند. در پایان بازی نیز امیرسلیمانی با تمجید از هواداران ملوان گفت که این جو ورزشگاه را جای دیگری در ایران ندیده است.

دیگر خبرها

  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید؛ اثر نیش زنبور آشکار شد
  • صحنه هایی زیبا از بازگشت اسون گوران اریکسون به ورزشگاه تیمی که بیش از 40 سال پیش با آن قهرمان جام یوفا شد / فیلم
  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت های اروپایی فصل آینده