Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:54:48 GMT

دانش و هیجان فوتبالی خود را یک جا به دست آورید

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۷۲۷۳

دانش و هیجان فوتبالی خود را یک جا به دست آورید

اخبار فوتبال و آن چه درون این رشته پرهیجان می‌گذرد، یکی از موضوعات همیشه داغ است. اکثریت مردم تمایل دارند تا تمامی مطالب مرتبط با این رشته را دنبال کنند. این حجم از طرفداری و محبوبیت ورزش فوتبال در بین مردم دنیا به دلیل کم هزینه بودن آن است. تنها ورزشی است که بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی و فقط با داشتن یک توپ می‌توانید این ورزش را به صورت بازی و تفریح انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام وب‌سایت رسمی فوتبالی، تیم‌های قدرتمند و حرفه‌ای در اقسا نقاط دنیا، بازی پر هیجان و جوانمردانه‌ای را به نمایش می‌گذارند که این امر موجب محبوبیت میلیونی تیم‌ها در تمامی دنیا می‌شود. در خیلی از موارد نیز نوجوانان با دیدن بازی حرفه‌ای تیم‌ها انگیزه‌ای برای آینده خود نیز پیدا می‌کنند.

دلیل حواشی اخبار فوتبال در سایت‌های خبری

پیگیری کردن فوتبال و تمامی حواشی آن یکی از مهم‌ترین بخش‌های خبری در تمامی رسانه‌های بین‌المللی و داخلی است که برای تمامی رده‌های سنی جذابیت ویژه خود را دارد. همانطور که گفتیم مردم جوامع مختلف ورزش فوتبال و بازیکن‌های آن را به عنوان یک ورزش حرفه‌ای و محبوب یا الگویی برای آینده خود دنبال می‌کنند.

با وجود گستردگی شبکه‌های اجتماعی دسترسی به تمامی اخبار دنیا در همه زمینه‌ها کار بسیار آسان و راحتی شده است. یکی از راه‌های سریع برای دسترسی به اخبار و نتایج فوتبالی وب‌سایت‌های رسمی است که در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. وب‌سایت‌های زیادی در زمینه ورزش و اخبار آن در دنیای مجازی راه‌اندازی شده‌اند. تعداد بی‌شمار وب‌سایت‌های ورزشی شبکه‌های اجتماعی، رقابت را در بین مدیران سایت سخت‌تر کرده است.

برای آن که بتوانید اخبار معتبر را دنبال کنید باید سایت را به خوبی بشناسید تا از معتبر بودن اخبار آن اطمینان حاصل کنید.

معتبرترین وب‌سایت رسمی اخبار فوتبالی

در زمینه ورزش محبوب و پرطرفدار فوتبال وب‌سایت رسمی فوتبالی دارای آخرین اخبار فوتبال است که شما با عضویت در این سایت می‌توانید دانش فوتبالی خود را افزایش دهید.

برای آن دسته از افرادی که فعالیت در وب‌سایت‌های رسمی برایشان مشکل است و یا دسترسی آسان ندارند، می‌توانند از اپیلیکیشن فوتبالی که در بازار یا google store در اختیار کاربران قرار داده شده‌اند، استفاده کنند.

مدیران با تجربه سایت فوتبالی برای راحتی کاربران خود اپیلیکشن مخصوص برای گوشی‌هایی با اندروید 4 و بالاتر و همچنین برای گوشی‌های با سیستم عامل IOS طراحی کردند که تمامی امکانات موجود در سایت را هم دارد.

وب‌سایت رسمی فوتبالی تنها اخبار و نتایج بازی‌ها را اعلام نمی‌کند بلکه با خدماتی که ارائه داده، بر هیجان فوتبال افزوده و مخاطبان بیشتری را جذب سایت خود کرده است.

خدمات ارائه شده توسط فوتبالی

اعلام نتایج تمامی بازی‌های داخلی و خارجی

همانطور که شاهد هستیم لیگ‌های متنوع و مختلفی در سراسر دنیا وجود دارد که حاوی تیم‌های حرفه‌ای با بازیکن‌های با تجربه هستند که در آنها بازی می‌کنند و جذابیت تماشای بازی‌ها را دو چندان کرده‌اند. دنبال کردن اخبار لیگ‌های برتر دنیا یکی از خبرهای به روز و داغ تمامی رسانه‌های بین‌المللی است.

با ورود به سایت فوتبالی می‌توانید نتایج تمامی بازی‌های موجود در دنیا را به صورت زنده مشاهده کنید.

پیش‌بینی نتایج بازی‌ها

اخبار برگزاری بازی لیگ‌های مختلف فوتبال روی سایت به صورت آنلاین گذاشته می‌شود. همچنین شما می‌توانید نتایج بازی‌های بین دو تیم را پیش‌بینی کنید و هر ما در قرعه‌کشی ماهیانه شرکت داده شوید تا از جوایز نقدی موجود در سایت بهره‌مند شوید.

با پیش بینی مسابقات فوتبال شانس خود را در برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش دهید.

طرفداری از تیم مورد علاقه خود

زمانی که شما در وب‌سایت رسمی فوتبالی عضو شدید می‌توانید تیم فوتبال مورد علاقه خود را پیدا کنید و تمامی اخبار مربوط به آن را به صورت جداگانه مطالعه کنید. با دنبال کردن تیم مورد علاقه خود در اپیلیکشن فوتبالی یا سایت می‌توانید از تمامی حواشی به وجود آمده آن تیم و نیز از آخرین تغییرات تیم مورد نظر خود اطلاعات کسب کنید.

ویدیوهای منتخب از بازیکن‌های محبوب

آن دسته از افرادی که از طرفداران فوتبال نیستند ولی از تماشای ویدیوهای منتخب از گل‌های بازیکن‌های مطرح دنیا به وجد می‌آیند، باید یاد آور شویم که بعد از اتمام بازی بین دو تیم خلاصه بازی و ویدیوهایی از گل های زده شده بین دو تیم  روی سایت قرار می‌گیرد.

گاهی دیدن تکنیک و تاکتیک بازیکن‌های فوتبال خالی از لطف نیست، شما برای دیدن سبک بازیکن‌ها می‌توانید از فیلم‌هایی منتخب که روی سایت قرار دارد بهره ببرید.

با ورود به سایت https://footballi.net/ علاوه بر مشاهده نتایج زنده فوتبال جهان و ایران، می‌توانید از فیلم های منتخب و برگزیده استفاده کنید و نیز شانس خود را در قرعه‌کشی ماهیانه امتحان کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فوتبال وب سایت هیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید

به گزارش ورزش سه، علیرضا دبیر شب گذشته پس از پایان مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط کشتی ایران و همچنین شکست تیلور برابر حریف جوان خود در مسابقات انتخابی المپیک صحبت کرد.

او در ابتدا درباره المپیک گفت: المپیک سخت است. در این بازی‌ها مدال نریختند تا ما برداریم و بیاوریم. کار ما بسیار سخت است و امیدوارم خدا کمک کند. اگر سر جمع در المپیک بتوانیم یک طلا در آزاد و فرنگی بگیریم، بردیم. امیدوارم توقع را بالا نبرند. در هر المپیک چهار طلا گرفتیم و اگر بتوانیم یک مدال طلا بگیریم، شاهکار کردیم. هر موقع فدراسیون مدال طلا در المپیک گرفته است، عملکرد خوبی داشته است.

دبیر در خصوص شرایط حسن یزدانی توضیح داد: درباره حسن یزدانی و حذف تیلور کادر فنی باید صحبت کند اما قرار شد شنبه حسن بیاید تا با او صحبت کنم، چون چند روز دیگر هم با کادر فنی هماهنگ کرده است تا در این اردو هم شرکت نکند و در اردوی بعدی حضور یابد. باید جلو برویم و ببینیم کتف و بدن او چطور است و کادر فنی درباره او تصمیم بگیرد.

رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد با شکست تیلور برابر آرون بروکس کار ما راحت‌ شده است، گفت: از چند بعد باید کشتی شکست تیلور را باید نگاه کنید. یکی آنکه انتخابی خیلی مهم است و قهرمان آنها از قبل انتخاب شده نیست. امروز می‌بینید دو سه کشتی‌گیر مثل جردن باروز و تیلور، سه قهرمان المپیکی، آنها در انتخابی می‌بازند. ما باید این را اول یاد بگیریم که خداراشکر پای انتخابی ایستاده‌ایم و تا الان همه بچه‌ها انتخابی گرفتند. نکته دوم چون من کشتی می‌گرفتم و گربه سیاه داشتم، باید بگویم شکست تیلور از نظر روحی و روانی روی ما بسیار تاثیر دارد و خوب است. موضوع دیگر اینکه نباید فراموش کنیم فردی که قهرمان جهان و المپیک را دو بار شکست می‌دهد، قطعا خوب است و این نیست که ما بگوییم حتما کار تمام است.

دبیر در واکنش به اینکه با شکست تیلور این شائبه ایجاد می‌شود که ما نتوانسته‌ایم او را به خوبی آنالیز کنیم، عنوان کرد: در این باره باید هم با کادرفنی فدراسیون قبل و هم با کادرفنی فدراسیون ما در گذشته و هم کادرفنی فعلی صحبت کنید و ببینید برنامه‌شان چیست. دوستان باید در بحث‌های فنی صحبت کنند.

او درباره درخشش سعید اسماعیلی در قهرمانی آسیا احتمال کشتی او با گرایی کشتی گفت: جدولی که آقای رنگرز آوردند و چرخه‌ای که نوشتتد، به این سمت پیش رفت که باید کشتی بگیرند. اگر اشتباه نکنم قرار شد مجارستان بروند و در آنجا کشتی بگیرند و در آنجا کادر فنی تصمیم می‌گیرد. همانطور که گفتم انتخابی آمریکا به ما یک درس داد که قهرمانان المپیک و جهان آنها هم باید در انتخابی باشند و این باید در ایران باب شود.

دبیر همچنین گفت: من جرات می‌گویم در دوره ما چرخه انتخابی ما از آنها قوی‌تر است. هیچکس دقت نکرد کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا روز قبل از کشتی با تیلور، چهار کشتی گرفته بود. ما در ایران می‌توانیم این کار را کنیم؟ پدر ما را درمی‌آورند! یک ایراد دیگر اینکه شاید یک قهرمانی یک روز، روزش نباشد و ببازد. در چرخه انتخابی تیم ملی ما مربی می‌تواند با مهره ها ۶ ماه کار کند و یک قهرمان مانند کامران و حسن یزدانی یکبار که می‌بازند فرصت هست تا جبران کنند. چرخه انتخابی ما بی نظیر و کامل مشخص است.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها