Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین امنیت جابجایی و حمل‌ونقل کالا در استان کردستان وجود ندارد. ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ جمال سلمانی شامگاه دوشنبه در کارگروه تنظیم بازار که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی در خصوص جابجایی و حمل کالا توسط کامیون‌ها و خودروهای حمل بار نیروی انتظامی، اظهار داشت: این خودروها در اختیار جهاد کشاورزی برای جابجایی کالا و حمل بار قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بحث برخورد با احشام قاچاق شده، افزود: در بحث کشف قاچاق احشام نیاز به عزم و اراده جمعی است.

رئیس پلیس آگاهی کردستان تصریح کرد: باید تدابیری در خصوص این موضوع ارائه شود که بر اساس تصمیمات مستخرج از کارگروه مبارزه با قاچاق کالا بتوان این موضوع را سامان بخشید.

وی با ذکر اینکه پنج ایستگاه ایست بازرسی فعال در سطح استان وجود دارد، گفت: کلیه کوره‌راه‌ها و جاده‌های فرعی استان توسط مجموعه پاسگاهی و انتظامی استان پوشش داده می‌شود.

سرهنگ سلمانی در پایان با تأکید بر اینکه هرگونه جابجایی کالایی در سطح استان که نیازمند حضور مأموران نیروی انتظامی باشد، حمایت خواهد شد، خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین امنیت حمل‌ونقل کالا در استان کردستان وجود ندارد.

انتهای پیام/م

R7848/P1486/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229193 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد