Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

احد وظیفهاظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در بعد از ظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب استان کرمان، شمال هرمزگان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر و در برخی نقاط رعد و برق، رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد:‌ پنج شنبه ( ۱۲ مهرماه) در ارتفاعات البرز مرکزی، مرکز و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس جنوبی، یزد ، شمال کرمان، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روز جمعه ( ۱۳ مهرماه) با شمالی شدن جریانات روی سواحل شمالی کشور، بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و کاهش محسوس دما برای سواحل شمالی و شمال غرب و شمال شرق و ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار خواهیم داشت.

به گفته‌ وظیفه در روز جمعه در یزد بخش‌هایی از کرمان، شمال هرمزگان، و مرکز کشور بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت اظهار کرد:‌آسمان تهران فردا (۱۱ مهر ماه) صاف در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی همراه با وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران پنجشنبه (۱۲ مهرماه) صاف در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۰ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: باران رگباری کاهش محسوس دما هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد

نوربخش دادشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای شدید (اغلب در مناطق نیمه جنوبی)، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد تگرگ (اغلب در مناطق نیمه جنوبی استان) در خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه زمان شروع این هشدار را صبح شنبه و زمان پایان را اواخر وقت شنبه عنوان کرد.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی منطقه اثر فعالیت این سامانه را اغلب نقاط استان برشمرد.

داداشی صاعقه، تگرگ، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، کاهش‌دید و لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن روانآب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها را اثرات مخاطره‌ای فعالیت این سامانه عنوان کرد.

کد خبر 6094148

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران