Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن علمی دانشجویی اتاق عمل کشور با بیان این که فعالیت حدود ۳۰ انجمن علمی اتاق عمل در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شده است، گفت: دانشجویان با ورود به عرصه آکادمیک از طریق نگاه چندبعدی به رشته خود، به دنبال ارتقای توان علمی باشند.

به گزارش ایسنا، مصطفی نجفی در مراسم معارفه انجمن علمی اتاق عمل لرستان به دانشجویان جدیدالورود ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود جهت پذیرش در این رشته مقدس اظهار کرد: دانشجویان با ورود به دانشگاه و عضویت در این تشکل‌های علمی می‌توانند فضاهای آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی ضمن تشریح اهداف و ساختار انجمن‌ها برای دانشجویان جدیدالورود گفت: ششم شهریور ماه امسال ادامه راهی است که منجر به ساختن می‌شود. بسازیم برای آنکه روز به روز دانشمان را افزایش دهیم و خلاق باشیم. مشکلات را با چشمانی نافذ، ذهنی پرسشگر و دستانی پرتلاش ببینیم و به چالش بکشیم و حل کنیم.

دبیر انجمن علمی دانشجویی کشوری اتاق عمل با اشاره به تشکیل انجمن کشوری در تاریخ ۶ شهریور ماه افزود: عضویت در این انجمن‌ها راهی است برای آنکه از هم حمایت کنیم، ایده بگیریم و ایده‌ها را پرورش دهیم.

نجفی ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ اساتید از انجمن‌ها گفت: حضور اساتید در کنار انجمن‌ها و راهنمایی آنان خود موجب دلگرمی و حضور بیش از پیش دانشجویان در این تشکل‌ها خواهد بود.

بر اساس اعلام مفدا، دبیر انجمن علمی دانشجویی اتاق عمل کشور با بیان اینکه فعالیت حدود ۳۰ انجمن علمی اتاق عمل در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شده است، گفت: با همراهی دانشجویان رشته اتاق عمل و ایجاد بسترهای مناسب در راستای پیشرفت رشته و جامعه تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اتاق عمل انجمن علمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست اجرایی اولین کنگره پژوهش و فناوری گفت: در این کنگره،۵۵۰ خلاصه مقاله از دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شد که از این تعداد۲۸۴ مقاله پذیرفته شد.


افسانه یکدانه افزود: از این تعداد،۲۴۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۴۰ مقاله در قالب پوستر در این کنگره پژوهشی یک روزه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارائه شد.


وی اضافه کرد: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هوش مصنوعی، مسائل زیست محیطی همچنین پیشگیری و بهداشت مهمترین مباحث از ۱۵ محور اولین کنگره پژوهش و فناوری است.


یکدانه ادامه داد: خلاصه ۲۴ مقاله برتر این کنگره در مجله‌های معتبر چاپ خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم با اشاره به جمعیت ۱۱ هزار نفری این دانشگاه گفت: حمایت از پژوهشگران و فناوران در اولویت برنامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.


غلامرضا عسگری افزود: تشکیل کارگاه‌های آموزشی، مدارس تحقیقاتی، هسته‌های فناوری و مراکز رشد همچنین حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و ایده‌های پژوهشی از جمله این برنامه هاست.


در اولین کنگره پژوهش و فناوری، دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، کاشان، شهید صدوقی یزد (۶ هزار دانشجویی) و شهرکرد به عنوان منطقه ۷ آمایشی کشور، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را به نمایش گذاشتند.

 

دیگر خبرها

  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان