Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@13:33:45 GMT

برگزاری همایش خادمیاران رضوی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۸۳۴۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد رئیس دفتر استان قدس رضوی استان یزد گفت : اولویت راهبردی آستان قدس رضوی دراستان ها خدمت رسانی به مستضعفین و فعالیت فرهنگی است.
رحیمی نسب در این مراسم خدمت رسانی به مردم، توسعه مفهوم خادم و مخدوم و خدمت و ترویج معارف اهل بیت و گفتمان سازی فرهنگ انقلاب اسلامی و ظرفیت سازی مشارکت مومنانه مردمی از جمله محورهای تخصصی فعالیت های حرم مطهر رضوی دانست و گفت:خادمیاران رضوی با ثبت نام اولیه در سایت آستان قدس رضوی و طی دوره های آموزشی بدوخدمت مراحل اولیه را طی می کنند، خاطرنشان کرد: در صورت احراز شرایط به ‌عنوان خادمیار در یکی از کانون های خادمیاران رضوی شهرستان خود، درهفته شش ساعت خدمت داوطلبانه داشته و سپس به امور خادمیاران آستان قدس رضوی جهت آزمون حرم شناسی و فعال شدن خدمت درحرم مطهر رضوی معرفی‌می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول دفتر آستان قدس دریزد ادامه داد: کلاس های آموزشی خادمیاران رضوی در راستای آشنایی با طرح، آداب زیارت،سیره رضوی و ضرورت خدمت زیر پرچم آستان قدس برگزار می‌شود.
وی  گفت : خادمیاران پس از 7 سال و دریافت عنوان خادمیاری 1، 2، 3 و احراز شرایطی به عنوان خادم رسمی معرفی و هر 8 روز یک بار در حرم رضوی خدمت کنند.
گفتنی است در شهرستان مهریز 300 نفر در دوره های آموزشی شرکت کرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد مهریز همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان، نوعی ریل گذاری برای حضور هر چه بیشتر سرمایه بخش خصوصی در اقتصاد آذربایجان غربی می‌باشد.

جواد کرمی ۸ فروردین در سومین جلسه هماهنگی همایش فرصت های سرمایه گذاری استان افزود: برگزاری همایش سرمایه گذاری استان آذربایجان‌غربی در سالی که توسط مقام معظم رهبری، سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی هم چنین خاطرنشان کرد: تهیه فهرست و مطالعات پیش امکان سنجی و نیز امکان سنجی فرصت های سرمایه گذاری (محتوی) برای برگزاری هر چه بهتر همایش فرصت های سرمایه گذاری استان ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • طرح نذر خدمت به همت خادمیاران رضوی اجرا می‌شود
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهلبیت در پارک ساحلی غدیر بندرعباس+عکس
  • «رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد
  • اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در «رواق خدمت»
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • برگزاری نشست شورای اداری کانون‌های خدمت رضوی استان یزد