Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@03:08:27 GMT

ترکیب پرسپولیس برابر السد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۸۵۴۸

ترکیب پرسپولیس برابر السد مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ یک شب قبل از دیدار آسیایی برابر السد قطر ۱۱ مرد منتخب خود را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین ، در حالی که تیم پرسپولیس از ساعت ۱۸:۴۵ امروز سه‌شنبه در استادیوم جاسم بن حمد دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل السد قطر برگزار می‌کند، اما برانکو ایوانکوویچ در تصمیمی غیر منتظره یک شب قبل از این مسابقه اقدام به معرفی ترکیب سرخ پوشان در این دیدار حساس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به علت محرومیت محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا از این دیدار و همچنین مصدومیت حسین ماهینی، در برنامه نود شب گذشته، برانکو ایوانکوویچ که به آخرین وضعیت بازیکنان و غائبان تیمش اشاره داشت، عنوان کرد مسئله پنهانی ندارد و به همین خاطر ترکیب تیمش برابر السد را اعلام می‌کند.


بنابر اعلام برانکو ایوانکوویچ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس مقابل السد خواهد بود؛ سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده دو مدافع میانی سرخ پوشان هستند و سیامک نعمتی به دلیل محرومیت محمد انصاری و آسیب دیدگی حسین ماهینی، به پست دفاعی منتقل شده و به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کند؛ شایان مصلح نیز که معمولا نیمکت‌نشین بوده با این کمبود بازیکن وارد ترکیب شده و در سمت چپ خط دفاعی به میدان می‌رود.


احمد نوراللهی، هافبک دفاعی پرسپولیس برابر السد خواهد بود و بشار رسن و امید عالیشاه به‌عنوان وینگرهای راست و چپ برابر تیم قطری بازی می‌کنند که آدام همتی، گلزن سرخ پوشان برابر سپیدرود نیز با اضافه شدن به ترکیب بین عالیشاه و رسن و کمی جلوتر از نوراللهی کار خواهد کرد.


گادوین منشا و علی علیپور نیز که به هماهنگی خوبی در خط حمله پرسپولیس رسیده‌اند نیز با اعلام برانکو ایوانکوویچ دو مهاجم نماینده ایران در دیدار آسیایی مقابل السد قطر خواهند بود.


بنابر اعلام برانکو ایوانکوویچ، ترکیب پرسپولیس مقابل السد قطر به صورت زیر است:


علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، احمد نوراللهی، بشار رسن، امید عالیشاه، آدام همتی، گادوین منشا و علی علیپور.

منبع: ورزش۳ 

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: السد قطر برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی برابر استقلال تیمش را زیر و رو کرد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار فوتبال ایران در سال 1402، تیم های هوادار و استقلال در مسابقه ای از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

هوادار که از زمان حضور مسعود شجاعی در این تیم کاملا دگرگون شده بود، هفته قبل در تبریز تن به شکست چهار بر دو داد و همین موضوع سبب شد تا سرمربی جوان تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

شجاعی تصمیم گرفت تا صائب محبی، محمد چهارمحالی، امیرحسین بهادر، فرهاد زاوشی و مهدی گودرزی را به دلایل فنی و مصدومیت از ترکیب خارج کند.

ترکیب هوادار برای دیدار با استقلال:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری، بابک مرادی، مهدی عبدی، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان و امین قاسمی نژاد

دیگر خبرها

  • شجاعی برابر استقلال تیمش را زیر و رو کرد
  • ترکیب استقلال مقابل هوادار مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس و پیکان مشخص شد
  • اعلام ترکیب پیکان برابر پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای تقابل با پیکان مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر پیکان اعلام شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر پیکان
  • ترکیب پرسپولیس برابر پیکان اعلام شد
  • ترکیب پرسپولیس برای مصاف با پیکان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل​گهر سیرجان