Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا میرزا کریمی صبح سه شنبه در سومین جلسه شورای اداری دماوند طی سخنانی اظهار داشت: در شرایط کنونی که کاهش شدید ارز را شاهد بودیم تا حدودی آرامش روانی به مردم بازگردانده شده است.

میرزا کریمی در ادامه افزود: باید اعلام کنیم کمبودهایی که در روزهای اخیر شاهد آن بودیم بخشی مربوط به احتکارهای خانگی و بخشی نیز به دلیل شایعات روانی بود و در واقع باید بگوییم که با هیچ کمبودی مواجه نبوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در آشفته بازار رخ داده برخی سودجویان در سطح کلان احتکارهایی را صورت دادند و با تبلیغاتی که انجام شد کم کم در انتظار بودیم که احتکارهای خانگی ما را زمین گیر کند اما خوشبختانه با بازرسی و بررسی های صورت گرفته شبانه روزی و نظارت بر فروشگاه های بزرگ که قیمت کالا را درج نمی کردند توانستیم تا حدودی این آشفتگی ها را کنترل کنیم.

رییس اتاق اصناف دماوند با اشاره به اینکه نظارت با اتاق اصناف است و اتاق اصناف پس از بررسی پرونده را به تعزیرات ارجاع می دهد گفت: در شرایط آشفتگی بازار وجود ۴ قلم جنس دچار مشکل شد که شامل روغن و دستمال کاغذی و نوار بهداشتی و پوشک بود که در روزهای اول به فروشگاه های بزرگ رفتیم و دیدیم نسبت به روزهای قبل ۱۰ برابر شده بود و فقط به دلیل شایعات این مشکل ایجاد شده بود و در هفته دوم مردم برای خرید حبوبات هجوم اوردند و باز هم فقط اثر شایعات بود و هفته سوم عادی بود با وجود بالا رفتن قیمت کمبودی نداشتیم.

میرزا کریمی با بیان اینکه قیمت اقلام متاسفانه توسط کارخانه ها بالا برده شده بود افزود: این افزایش قیمت باعث بی نظمی بازار شد مثلا در سال های قبل اگر قیمت روی کالا عددی بود به فروشنده هم تخفیف می دادند اما در شرایط پیش امده شاهد افزایش بی رویه قیت بودیم.

رییس اتاق اصناف دماوند در ادامه گفت: از دهیاری ها و شوراها می خواهیم مردم را توجیه کنند همانطور که اتفاق کاهش قیمت در دلار پیش امد در اقلام هم همان موضوع پیش خواهد امد و قیمت کالا کاهش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 4418527

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق اصناف دماوند بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس گرگان مشهد شهرکرد ماه محرم شیراز حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودروهای چینی +جدول

امروز (یکشنبه) قیمت فونیکس FX پریمیوم در بازار آزاد تهران ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!