Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@14:48:35 GMT

آزمون مرد اول کازان آرنا لقب گرفت+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۸۷۹۴

آزمون مرد اول کازان آرنا لقب گرفت+ تصاویر

طرفداران حاضر در کازان آرنا با گل دیدنی ستاره ایرانی در پنجمین دقیقه وقت های تلف شده شادمان ورزشگاه را ترک و راهی خانه های خود شدند.

در آخرین بازی هفته نهم لیگ برتر روسیه روبین در شرایطی که سردار آزمون را در ترکیب اصلی داشت و رضا شکاری را مثل هفته های گذشته روی نیمکت نشانده بود به مصاف سامارا رفت و در حالی که تا پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده با نتیجه 1-1 متوقف شده بود با گل دیدنی ستاره ایرانی خود به یک برد ارزشمند رسید تا با این سه امتیاز به رده ششم جدول رده بندی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش سردار در کازان آرنا در همان نیمه اول و روی گل نخست این تیم در دقیقه 27 استارت خورد. روی پاس دیدنی آزمون ویاچسلاف موفق شد گل اول بازی را به ثمربرساند تا روبین با همین برتری به رختکن برود. در نیمه دوم اما سامارا خیلی زود به گل تساوی رسید و بعد از آن به حفاظت از این اندوخته پرداخت تا کار برای میزبان و شاگردان قربان بردی اف دشوار شود.

دفاع فشرده سامارا اجازه درخشش به ستاره های روبین از جمله سردار نداد اما سرانجام این مقاومت در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده شکست تا آزمون با گلی ارزشمند نمایش درخشان خود در این بازی را تکمیل و مرد اول تیمش لقب بگیرد. گلی که نشان داد مهاجم 23 ساله ایرانی این روزها در بهترین فرم از نظر بدنی و روحی قرار دارد و دوباره همان مهاجمی است که یکی دو سال قبل به دلربایی از فوتبالدوستان روس و اروپایی می پرداخت.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل از رقابت های لیگ برتر روسیه بود ضمن این که ستاره ایرانی چهار بار هم پاس گل داده تا با همین عملکرد در جدول ارزشمندترین بازیکنان این فصل سرزمین های شمالی از جایگاه خوبی بهره مند شود. نمایشی که می تواند برای تیم ملی و طرفداران ایران خبر خوشی باشد چون با توجه به این که زمینه برای بازگشت دوباره آزمون به جمع ملی پوشان فراهم شده اوج گیری این بازیکن مورد علاقه کی روش می تواند برای خط حمله ایران در آستانه جام ملت های آسیا امیدوارکننده باشد.

سایت چمپیونات روسیه در تحلیل های خود بعد از این بازی در بررسی عملکرد بازیکنان دو تیم میانگین نمره 8 از 10 را برای سردار آزمون در نظر گرفت تا به این ترتیب مهاجم شماره 20 روبین با یک گل و یک پاس گل کاندیدای حضور در تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر روسیه نیز باشد.

/ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)

خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)

دیگر خبرها

  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!