Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@13:01:03 GMT

قتل کودک 5 ساله در اسلامشهر توسط پیرمرد 75 ساله !

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۸۸۱۲

قتل کودک 5 ساله در اسلامشهر توسط پیرمرد 75 ساله !

ساعت 24-پیرمرد صاحبخانه که در انتقامی کور کودک ۵ ساله را به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم به ۲ سال زندان محکوم شد. روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۹۰ ماموران پلیس از انتقال پسربچه مجروحی به یکی از بیمارستان های تهران باخبر شدند.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا اینکه پزشکان اعلام کردند حسین به دلیل شدت جراحات جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مرگ کودک ۵ ساله پرونده در اختیار کارآگاهان ویژه مبارزه با قتل قرار گرفت که تیم جنایی در نخستین گام به تحقیق از پدر حسین پرداختند.

مرد جوان، صاحبخانه ۷۵ ساله خود به نام «حسن» را با عنوان قاتل معرفی کرد و گفت: روز حادثه صاحبخانه ام برای گرفتن ۳۰ هزار تومان اجاره خود به خانه ام در اسلامشهر مراجعه کرد. وقتی به وی گفتم در حال حاضر پولی در خانه ندارم، رفت و چند دقیقه بعد دوباره بازگشت.

وقتی در را باز کردم او روی من و پسرم قیر مذاب ریخت و با چاقو به تعقیب من پرداخت. حسن وقتی نتوانست مرا بگیرد دوباره به سمت خانه بازگشت و این بار با ۲ ضربه حسین را بشدت مجروح کرد. کارآگاهان در ادامه خانه متهم به قتل ۷۵ ساله را در کرج شناسایی و وی را دستگیر کردند. وی در بازجویی ها با قبول اتهامش گفت: وقتی با پدر قربانی درگیر شدم کنترل خود را از دست داده و چاقو را در شکم پسربچه فروکردم.

متهم سپس در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت که با درخواست پدر قربانی به قصاص محکوم شد. با اعتراض حسن پرونده به شعبه ۲۹ دیوانعالی کشور فرستاده شد که قضات دیوانعالی کشور حکم قصاص را تایید کردند. در حالی که مرد جنایتکار در یک قدمی چوبه دار قرار داشت، اولیای دم با مراجعه به دادسرا رضایت خود را اعلام کردند.

با گذشت اولیای دم امروز متهم از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت. حسن در دفاع از خود گفت: من ناخواسته مرتکب این قتل شدم. در آن لحظه به خاطر عصبانیت کنترلی بر رفتارم نداشتم، حالا هم از کار خود پشیمانم. برای جلب رضایت اولیای دم همه زندگی خود را دادم و حالا از قضات دادگاه می خواهم مرا ببخشند. قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهم او را به ۲ سال زندان  محکوم کردند.

رکنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد گفت: نیروهای امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر ۴ تیم از هلال‌احمر شامل ۲۰ نیرو با بکارگیری ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد