Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این طرح در نشست روز دوشنبه شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسید.

همچنین این شورا، طرح پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال به ازای هر بُرد 2 تیم یاد شده در رقابت های فوتبال دسته یک به عنوان پاداش به بازیکنان این تیم ها را مصوب کرد.

در حاشیه بررسی این طرح ها، عضو هیات رئیسه پنجمین شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رویکرد این شورا و اعضای آن نسبت به تیم های ورزشی بانوان نامنصفانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولماز دهقانی افزود: بارها طرح هایی برای کمک و حمایت از بانوان نام آور و قهرمان ورزشی این شهر که در رقابت های داخلی و بین المللی موفق به کسب مقام و رتبه شده اند به شورا ارایه کرده ام که متاسفانه مورد قبول اعضا قرار نگرفت.

در پایان هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم قشقایی شیراز با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم فجر شهید سپاسی دیگر تیم این شهر هم با پنج امتیاز در رده دوازدهم است.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 17 تیم حضور دارند و پس از انجام 32 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد و تیم سوم دسته یک هم در بازی حذفی به مصاف تیم چهاردهم لیگ برتر برای کسب سهیمه سوم خواهد رفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جدول رقابت های لیگ شورای اسلامی فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سید مهدی محمدی اظهار کرد: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
وی افزود: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.
محمدی ادامه داد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳